Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/4766
Назва: Проблеми втілення в навчальний процес іноземних студентів інноваційних технологій в проведенні пологів
Інші назви: Проблемы воплощения в учебный процесс иностранных студентов инновационных технологий в проведении родов
Problems implementing the learning process of foreign students innovative technologies to conduct deliveries
Автори: Громова, Антоніна Макарівна
Громова, Антонина Макаровна
Gromova, A. M.
Мітюніна, Ніна Іванівна
Митюнина, Нина Ивановна
Mitunina, N. I.
Мартиненко, Віталій Борисович
Мартыненко, Виталий Борисович
Martynenko, V. B.
Талаш, Валентин Васильович
Талаш, Валентин Васильевич
Талаш, V. V.
Ключові слова: інноваційні технології
кредитно-модульна система
вагітність
пологи
післяпологовий період
инновационные технологии
кредитно-модульная система
беременность
роды
послеродовой период
innovative technology
credit-modular system
pregnancy
childbirth
the postpartum period
Дата публікації: 2013
Видавець: Всеукраинская общественная организация Наукове товариство анатомiв, гiстологiв, ембрiологiв та топографоанатомiв Украiни
Бібліографічний опис: Проблеми втілення в навчальний процес іноземних студентів інноваційних технологій в проведенні пологів / А. М. Громова, Н. І. Мітюніна, В. Б. Мартиненко, В. В. Талаш // Мир медицины и биологии. – 2013. – Т. 9, № 2–1 (37). – С. 51–52.
Короткий огляд (реферат): Побудова заняття, поєднання теоретичної підготовки, зі спілкуванням з роділлею та породіллею, визначення просування голівки та відкриття шийки матки, відпрацювання біомеханізму пологів на сучасних фантомах, якими забезпечена наша кафедра, сприяє засвоєнню матеріалу. Так, при викладанні модуля №1 за поєднаною схемою: теорія, робота біля ліжка хворого та у фантомному класі, сприяли збільшенню середнього балу поточного рівня знань в середньому з 67,54 до 101,94 у іноземних студентів. ; Построение занятия, сочетание теоретической подготовки, в общении с роженицей и родильницей, определения продвижения головки и открытия шейки матки, отработки биомеханизме родов на современных фантомах, которыми снабжена наша кафедра, способствует усвоению материала. Так, при преподавании модуля № 1 по сочетанной схеме: теория, работа у постели больного и в фантомной классе, способствовали увеличению среднего балла текущего уровня знаний в среднем с 67,54 до 101,94 у иностранных студентов. ; Construction of the class, a combination of theoretical training, in communication with pregnant and, identification of moving head and opening of the cervix, applicate biomecanisme of birth on modern phantoms, which provided our department, promotes learning.Then, when teaching the module number 1 with a combined scheme: theory, work at the bedside and in phantom form, helped to increase the average score of the current level of knowledge on the average at 67.54 to 101.94 for our foreign students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/4766
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
problemi_vtilennya_v_navchalniy_protses.pdf113,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.