Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/5251
Назва: Переваги проблемно-орієнтованого навчання студентів-іноземців при вивченні одонтопатології
Інші назви: Advantages of the foreing students problem-based teachingat odontopathology learning
Автори: Марченко, Ірина Ярославівна
Марченко, Валерій Юрійович
Буря, Лілія Володимирівна
Петрушанко, Володимир Миколайович
Marchenko, I.
Marchenko, V.
Burya, L.
Petrushanko, V.
Дата публікації: 2014
Видавець: «Укрмедкнига»
Бібліографічний опис: Переваги проблемно-орієнтованого навчання студентів-іноземців при вивченні одонтопатології / І. Я. Марченко, В. Ю. Марченко, Л. В. Буря, В. М. Петрушанко // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 15-16 травня 2014 р.). – Тернопіль, 2014. – С. 210–213.
Короткий огляд (реферат): В статті наводяться переваги проблемно-орієнтованого навчання студентів-іноземців при вивченні одонгопатології в порівнянні з догматичним та пояснювально-ілюстративним навчаннями. Проблемне навчання відповідає соціально-педагогічним цілям і змісту сучасної медичної освіти та закономірностям пізнавальної діяльності і розвитку тих, кого навчають. У ньому найпослідовніше реалізовано принцип проблемності, який базується на використання об’єктивної суперечливості досліджуваного, організацію на цій основі пошуку знань, застосування способів педагогічного керівництва, які дають змогу керувати інтелектуальною діяльністю й розвитком тих, кого навчають; The article presents the advantages of problem-based teaching foreign students at studing of odontopathology in comparison dogmatic and explanatory-illustrative teaching. Problem-based teaching meets the social and educational objectives and content of modem medical education and patterns of cognitive activity and development of trainees. It is implemented most consistently problematic principle, which is based at using of objective contradictions investigated, the organization on this basis the knowledge search, application the methods of teaching guides that given opportunity to manage the intellectual activities and development of trainees.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/5251
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
burya_15_2014.pdf860,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.