Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6011
Назва: Пізнавальна активність студентів як складова формування здорового способу життя на кафедрі хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії з пластичною і реконструктивною хірургією голови та шиї
Автори: Волошина, Людмила Іванівна
Аветіков, Давид Соломонович
Волошина, Людмила Ивановна
Аветиков, Давид Соломонович
Voloshina, L.
Avetikov, D.
Ключові слова: здоровий спосіб життя
пізнавальна активність студентів
хірургічна стоматологія
щелепно-лицева хірургія
здоровый образ жизни
познавательная активность студентов
хирургическая стоматология
челюстно-лицевая хирургия
healthy lifestyle
cognitive activity of students
surgical dentistry
maxillofacial surgery
Дата публікації: 2011
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Волошина Л. І. Пізнавальна активність студентів як складова формування здорового способу життя на кафедрі хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії з пластичною і реконструктивною хірургією голови та шиї / Л. І. Волошина, Д. С. Аветіков // Формування здорового способу життя студентів-медеків засобами освіти : матер. всеукраїнської навч.-метод. конф. – Полтава, 2011, – Ч. 1. – С. 31–33.
Короткий огляд (реферат): Для контролю якості засвоєння матеріалу і як метод у наших клініках використовуються в основному методики багаторазового тестування. Це дозволяє орієн¬туватися в динаміці темпу засвоєння та об'ємі знань. Але навчити майстерності, тобто навчити вмінню думати, розмірко-вувати, навряд чи можливо за допомогою тестів та інших засобів най-досконалішої формалізації навчання. Вони ніколи не замінять бесіди студента з викладачем, спілкування з хворим, та роботи у палаті щодо курації тематичних хворих; Для контроля качества усвоения материала и как метод в наших клиниках используются в основном методики многократного тестирования. Это позволяет ориен¬туватися в динамике темпа усвоения и объеме знаний. Но научить мастерству, то есть научить умению думать, розмирко-вать, вряд ли с помощью тестов и других средств самой-совершенной формализации обучения. Они никогда не заменят беседы студента с преподавателем, общение с больным, и работы в палате по курации тематических больных; In order to control the quality of assimilation of material and as a method in our clinics the main methods of repeated testing are used. It allows to orientate in the dynamics of the rate of assimilation and the amount of knowledge. But to teach skills, that is, to teach the ability to think, dimensionally, is hardly possible through tests and other means of the most perfect formalization of learning. They will never replace the conversations of a student with a teacher, communication with the patient, and work in the ward regarding the management of thematic patients.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6011
ISSN: 613.2
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vol-Av.pdf149,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.