Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6192
Назва: Політехнізм як освітня тенденція кінця XX початку XXI ст.
Автори: Білецька, Вікторія Вікторівна
Билецкая, Виктория Викторовна
Biletska, V. V.
Ключові слова: технічна освіта
ідеї політехнізму
шкільна освіта
національна програма "Освіта"
Дата публікації: 2014
Видавець: Дидаскал. - 2014.
Бібліографічний опис: Білецька В. В. Політехнізм як освітня тенденція кінця XX - початку XXI ст. / В. В. Білецька // Дидаскал. – 2014. – № 14. – С. 257–260.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні в системі загальної середньої освіти України відбувається процес переосмислення пройденого шляху, пошуку нових перспективних напрямів розвитку. Докорінна зміна у суспільно-політичних та соціально-економічних сферах українського суспільства поряд із позитивними процесами демократизації та гуманізації виявила й суперечливі аспекти. Це, по-перше, недооцінка ролі й місця політехнічної освіти в підготовці до самостійного життя молоді; по-друге, відчуження школи від економіки та виробництва. Такі тенденції стали основою для пошуків виходу із кризової ситуації і поставили питання про вирішення проблеми підготовки школярів до праці. Тому на сьогодні необхідно з особистісно орієнованих і гуманістичних позицій розглядати роль трудової діяльності в процесі розвитку суспільства і окремої людини, а також переосмислити значення й місце політехнізму в системі шкільної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6192
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilecka 10.pdf184 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.