Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6526
Назва: Педагогічна інноватика в медичному виші: до питання впровадження коучинг-технології
Інші назви: Педагогическая инноватика в медицинском вузе: к вопросу о внедрении коучинг-технологии
Pedagogical innovatics in medical high school: implementation of coaching technology
Автори: Жовнір, Марина Миколаївна
Жовнир, Марина Николаевна
Zhovnir, М.
Асламова, Марина Володимирівна
Асламова, Марина Владимировна
Aslamova, M.
Ключові слова: коучинг
студент
викладач
майбутній лікар
наставництво
педагогічна технологія
оцінювання
моніторинг
коучинг
студент
преподаватель
будущий врач
наставничество
педагогическая технология
оценивание
мониторинг
сoaching
student
teacher
future doctor
tutorship
educational technology
coaching technique
evaluation
monitoring
Дата публікації: січ-2018
Бібліографічний опис: Жовнір М. М. Педагогічна інноватика в медичному виші: до питання впровадження коучинг-технології / М. М. Жовнір, М. В. Асламова // Молодий вчений. – 2018. – № 1. – С. 309–312.
Короткий огляд (реферат): У пропонованій розвідці в контексті педагогічних нововведень з’ясовано особливості актуалізації особистісного потенціалу студента. Статтю присвячено коучингу як механізму, що скеровує діяльність студентів-медиків на реалізацію поставлених перед ними цілей. Автори розглядають роль коуч-технології під час навчання у медичних вишах. У статті також досліджено особливості використання коучингу в процесі контролю навчальних досягнень студентів; В представленой работе в контексте педагогических новшеств проанализированы особенности актуализации личностного потенциала студента. Статья посвещается коучингу как механізму, который руководит деятельностью студентов-медиков для реализации учебных целей. Авторы рассматривают роль коучинга во время учебы в высших учебных заведениях. В статье также рассматриваются особенности использования коучинга в процессе диагностики учебных дострижений студентов; In the proposed paper in the context of pedagogical innovations the peculiarities of actualization of the student’s personal potential are determined. The article deals with coaching as mechanism that directs medical student’s development to goals achievement. Authors studie the role of coaching in the process of training in the higher medical education system. In the article is аlso examined peculiarities of application of coaching in theprocess of evaluating learning outcomes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6526
ISSN: 2304–5809
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№1 (53) - 3 (pdf.io).pdf152,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.