Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6638
Назва: Лечебный комплаенс у больных с воспалительными заболеваниями челюстно-лицевой области
Автори: Скикевич, Маргарита Георгиевна
Локес, Екатерина Петровна
Кравченко, Сергей Борисович
Скікевич, Маргарита Георгіївна
Локес, Катерина Петрівна
Кравченко, Сергій Борисович
Skikevych, M. G.
Lokes, K. P.
Kravchenko, S. B.
Дата публікації: 2005
Видавець: Харьковский национальный медицинский университет
Бібліографічний опис: Скикевич М. Г. Лечебный комплаенс у больных с воспалительными заболеваниями челюстно-лицевой области / М. Г. Скикевич, Е. П. Локес, С. Б. Кравченко // Вопросы экспериментальной и клинической стоматологии : сб. науч. трудов. – Харьков, 2005. – Вып. 9. – С. 150–151.
Короткий огляд (реферат): Для формирования положительного комплаенса следует подчеркнуть необходимость разъяснения больному целесообразности применения назначенной схемы лечения, а также возможных последствиях и осложнениях при нарушении врачебных назначений. Врач должен не только сосредотачивать свое внимание на локальном патологическом процессе, но и использовать возможности всего организма, уметь предвидеть психофизиологическую реакцию личности на это заболевание. Ранимость и впечатлительность большинства больных требует от врача строгого соблюдения принципов медицинской этики и деонтологии. Врачи обязаны пропагандировать санитарно-гигиенические меры и их обязательное выполнение. Формирование положительного комплаенса позволяет улучшить эффективность лечения больных, уменьшить частоту рецидивов заболеваний и их осложнений; Для формування позитивного комплаенса слід наголосити на необхідності роз'яснення хворому доцільності застосування призначеної схеми лікування, а також можливі наслідки та ускладнення при порушенні лікарських призначень. Лікар повинен не тільки зосереджувати свою увагу на локальному патологічному процесі, але і використовувати можливості всього організму, вміти передбачати психофізіологічну реакцію особистості на це захворювання. Вразливість і вразливість більшості хворих вимагає від лікаря суворого дотримання принципів медичної етики і деонтології. Лікарі зобов'язані пропагувати санітарно-гігієнічні заходи та їх обов'язкове виконання. Формування позитивного комплаенса дозволяє поліпшити ефективність лікування хворих, зменшити частоту рецидивів захворювань і їх ускладнень; For the formation of a positive compliance, it should be emphasized the need to explain to the patient the appropriateness of using the prescribed treatment regimen, as well as the possible consequences and complications in the event of a violation of medical prescriptions. The doctor should not only focus his attention on the local pathological process, but also use the capabilities of the whole organism, be able to foresee the psychophysiological reaction of the individual to this disease. The vulnerability and impressionability of most patients requires the doctor to strictly observe the principles of medical ethics and deontology. Doctors are obliged to promote sanitary and hygienic measures and their mandatory implementation. The formation of a positive compliance allows to improve the efficiency of treatment of patients, to reduce the frequency of recurrence of diseases and their complications.
Ключові слова: комплаенс
воспалительные заболевания челюстно-лицевой области
комплаенс
запальні захворювання щелепно-лицевої ділянки
compliance
inflammatory diseases of maxillofacial area
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6638
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Komplaaens.pdf747,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.