Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6719
Назва: Міждисциплінарна інтеграція на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб: її роль та необхідні перспективи покращення в умовах кредитно-модульної системи
Автори: Гольденберг, Юрій Миронович
Петров, Євген Євгенович
Борисова, Зінаїда Олексіївна
Дата публікації: 2006
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Гольденберг Ю. М. Міждисциплінарна інтеграція на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб: її роль та необхідні перспективи покращення в умовах кредитно-модульної системи / Ю. М. Гольденберг, Є. Є. Петров, З. О. Борисова // Організація навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи: досвід і проблеми : матеріали навч.-метод. конф. – 2006, Полтава. – С. 15–16.
Короткий огляд (реферат): Не тільки застосування кредитно-модульної системи, а в перспективі й формування модулів у вигляді системи дисциплін, що інтегруються, є потужним потенціалом для вдосконалення системи медичної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6719
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mizhduscuplinarna_integraciya.pdf333,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.