Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/753
Назва: Клінічне мислення у викладанні дитячої стоматології на післядипломному етапі освіти
Інші назви: Клиническое мышление в преподавании детской стоматологии на последипломном этапе образования
Clinical thinking in teaching of pedodontia on the postgraduate stage of education
Автори: Шешукова, Ольга Вікторівна
Шешукова, Ольга Викторовна
Sheshukova, O. V.
Ключові слова: клінічне мислення
лікар-стоматолог
діти
клиническое мышление
врач-стоматолог
дети
clinical thinking
dentist
children
Дата публікації: 2015
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Шешукова О. В. Клінічне мислення у викладанні дитячої стоматології на післядипломному етапі освіти / О. В. Шешукова // Світ біології і медицини – 2015 – № 3 (52). – С. 172–174.
Серія/номер: УДК;616.31-053.3/.7 : 378.14
Короткий огляд (реферат): В статті актуалізована важливість розвитку клінічного мислення у лікарів-стоматологів на післядипломному етапі освіти. Визначені риси, що повинні бути притаманні особистості лікаря, які формують його здатність до клінічного мислення, запропоновані деякі методи його розвинення. Сучасна система клінічної підготовки повинна бути орієнтована на засвоєння методології лікування, а не на забезпечення обсягом знань. Клінічне мислення має розвиватися в процесі навчання й удосконалюватися протягом усієї лікарської діяльності. В статье актуализирована важность развития клинического мышления у врачей-стоматологов на последипломном этапе образования. Определены черты, которые должны быть присущи личности врача, формирующие его способность к клиническому мышлению, предложены некоторые методы его развития. Современная система клинической подготовки должна быть ориентирована на усвоение методологии лечения, а не на обеспечение объемом знаний. Клиническое мышление должно развиваться в процессе учебы и совершенствоваться в течение всей врачебной деятельности. The importance of development of clinical thinking in dentists at a postdegree stage of education is highlighted in the article. Features which have to be inherent in the identity of the doctor, forming his ability to clinical thinking are defined, some methods of its development are offered. The current system of clinical training has to be focused on assimilation of methodology of treatment, but not on ensuring volume of knowledge. The clinical thinking has to be developed in the course of study and be improved during the life-time professional medical activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/753
ISSN: 2079-8334
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SMB-2015-03-2-172.pdf121,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.