Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/7697
Назва: Личностная идентификация иностранных студентов-медиков в поликультурном образовательном пространстве (на материале ассоциативного эксперимента)
Інші назви: Особистісна ідентифікація іноземних студентів-медиків у полікультурному освітньому просторі (на матеріалі асоціативного експерименту)
Self-identification of foreign medical students in multicultural educational environment (by the material of associative experiment)
Автори: Жовнір, Марина Миколаївна
Жовнир, Марина Николаевна
Zhovnir, М.
Ключові слова: психолингвистика
языковое сознание
ассоциативный эксперимент
Я-идентификация
студент-медик
психолінгвістика
мовна свідомість
асоціативний експеримент
Я-ідентифікація
студент-медик
psycholinguistics
linguistic consciousness
associative experiment
self-identification
medical student
Дата публікації: кві-2018
Видавець: Маріупольський державний університет
Бібліографічний опис: Жовнир М. Н. Личностная идентификация иностранных студентов-медиков в поликультурном образовательном пространстве (на материале ассоциативного эксперимента) / М. Н. Жовнир // Інтернаціоналізація вищої освіти України в умовах полікультурного світового простору: стан, проблеми, перспективи : матер. ІІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Маріуполь, 18–19 квітня 2018 р. – Маріуполь : МДУ, 2018. – С. 162–165.
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена феномену Я-идентификации. На материале ассоциативного эксперимента исследованы и описаны особенности личностной идентификации, отраженной в языковом сознании иностранных студентов-медиков. Исследование результатов ассоциативного эксперимента позволило определить тесную связь между Я-идентификацией и актуальной ролью студента в обществе. Установлено, что иностранциы, которые получают образование в украинском медицинском вузе, позиционируют себя, прежде всего, студентами. Их основная цель – профессиональное обучение; Працю присвячено феномену Я-ідентифікації. На матеріалі асоціативного експерименту досліджено й описано особливості особистісної ідентифікації, відображеної у мовній свідомості іноземних студентів-медиків. Виявлено, що результати аналізу словесних рефлексів демонструють тісний зв’язок Я-ідентифікації з актуальною роллю студента в суспільстві. З’ясовано, що іноземці, які здобувають освіту в українському медичному виші, позиціонують себе передовсім студентами. Їхня основна мета – професійне навчання; The paper is devoted to the phenomenon of Self-identification. Using the material of the associative experiment the features of the self-image reflected in linguistic consciousness of foreign medical students are studied and described. It was found that the results of the analysis of verbal reflexes show the close connection of the self-identification with the actual role in society. Foreign students get education in the Ukrainian medical higher educational institutions and identify themselves as students. Their main goal is professional training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/7697
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhovnir.pdf3,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.