Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/9853
Назва: Інформатизація освіти і її наслідок – формування «кліпової» свідомості та «кліпового» мислення – крок уперед чи назад у медичній освіті?
Автори: Ярмола, Тетяна Іванівна
Мохначов, Олександр Володимирович
Ткаченко, Лідія Афанасіївна
Пустовойт, Ганна Леонідівна
Ключові слова: кліпова свідомість
кліпове мислення
вища медична школа
Дата публікації: 2016
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Інформатизація освіти і її наслідок – формування «кліпової» свідомості та «кліпового» мислення – крок уперед чи назад у медичній освіті? / Т. І. Ярмола, О. В. Мохначов, Л. А. Ткаченко, Г. Л. Пустовойт // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 254–256.
Короткий огляд (реферат): У статті автори розкривають поняття «кліпова» свідомість, «кліпове» мислення і намагаються розкрити їхню роль на шляху вдосконалення медичної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/9853
Розташовується у зібраннях:Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Informatizaciya_osviti.pdf772,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.