Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/9939
Назва: Some questions on passing a subtest of licensing examination “Krok 1” in a foreign language
Автори: Dubrovina, O. V.
Bieliaieva, O. M.
Borysova, Z. O.
Kapustianskyi, D. V.
Vardanian, A. O.
Dekhtiar, N. I.
Дубровіна, Олена Віталіївна
Бєляєва, Олена Миколаївна
Борисова, Зінаїда Олексіївна
Капустянський, Денис Васильович
Варданян, Анаіт Оганесівна
Дігтяр, Наталія Іванівна
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Some questions on passing a subtest of licensing examination “Krok 1” in a foreign language / O. V. Dubrovina, O. M. Bieliaieva, Z. O. Borysova [et al.] // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 73–75.
Короткий огляд (реферат): Авторами статті обґрунтовується думка, що систематична підготовка студентів до практичних занять, методично продумана організація роботи з тестовими задачами з бази даних «Крок», регулярне повторення пройденого матеріалу, практична реалізація міжпредметних і міждисциплінарних зв’язків у процесі вивчення дисциплін циклу природничо-наукової підготовки та циклу гуманітарної і соціально-економічної підготовки (професійної орієнтації) таких, як латинська мова і медична термінологія та іноземна мова за професійним спрямуванням, формування у студентів високого рівня самосвідомості, відповідальності та самодисципліни забезпечать якісно нові позитивні результати складання ліцензійних іспитів «Крок»; The authors of the article substantiate the opinion that the systematic preparation of students for practical classes, methodically planned organization of work with test tasks from the “Krok” database, regular repetition of the material studied, practical implementation of intersubject and interdisciplinary links in the process of studying the disciplines of the natural science training cycle and the cycle of humanitarian and socio-economic training (occupational guidance) such as Latin and medical terminology and a foreign language for professional purposes and the formation of high level of selfawareness, responsibility and self-discipline in students will provide qualitatively new positive results in passing licensing examination “Krok”.
Ключові слова: ліцензійні іспити
міжпредметні і міждисциплінарні зв’язки
вища медична освіта
licensing examinations
intersubject and interdisciplinary links
higher medical education
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/9939
Розташовується у зібраннях:Наукові праці
Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Some_questions_on_passing.pdf665,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.