Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/10224
Назва: Цінність історико-філософської спадщини І. Мірчука: академічно-педагогічний аспект
Інші назви: Еhe value of historical and philosophical heritage of I. Mirchuk: academic pedagogical aspect
Автори: Білецька, Вікторія Вікторівна
Билецкая, Виктория Викторовна
Biletska, V. V.
Ключові слова: цінність
значення
історико-філософська спадщина
світогляд
академічно-педагогічна діяльність
академічна установа
Дата публікації: 2018
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
Бібліографічний опис: Білецька В. В. Цінність історико-філософської спадщини І. Мірчука: академічно-педагогічний аспект / В. В. Білецька // Філософські обрії. – 2018. – Вип. 39. – С. 55 – 64.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано цінність історико-філософської спадщини І. Мірчука в контексті академічно-педагогічного напрямку діяльності мислителя. Показано, що ключовим вектором усієї творчості філософа була турбота за долю України та визволення її зі стану національно-культурного поневолення з одного боку, а з іншого - намагання представити Україну як рівноправну європейську державу. Доведено, що реалізація академічно-педагогічної у поєднанні із організаційно-популяризаторською діяльністю І. Мірчука була одним із провідних аспектів філософських устремлінь науковця; The article analyzes the value of the historical and philosophical heritage of І.Mirchuk for the native philosophical thought in the context of the academic and pedagogical direction of the thinker’s activity. The author has shown that the key vector of the entire work of the philosopher was to care for the fate of Ukraine and to liberate it from the state of national-cultural enslavement on the one hand, and on the other hand to represent Ukraine as an equal European state. The paper proves that the realization of academic and pedagogical in conjunction with organizational- semi-latitudinal activity of I.Mirchuk was one of the leading aspects of the scholar’s philosophical aspirations, since it occupied a significant amount of time and creative inspiration of the philosopher. The article gives a list of scientific institutions, in which I.Mirchuk worked for a long time, as well as the positions he occupied. It has been determined that constant participation in virtually all academic initiatives gave the thinker an invaluable experience in organizing scientific life in the diaspora and leadership of scientific and educational institutions. The significance of I.Mirchuk for the activities of the Ukrainian Scientific Institute in Berlin and the Ukrainian Free University has been revealed, and it was established that the philosopher combined an active academic and organizational work with a powerful pedagogical activity. Under the supervision of the scientist, such young scholars as D. Chyzhevsky, D. Buchinsky, Y. Koltun, A. Krotovil, Y. Boiko-Blokhin, B. Kurilas, E. Smalko. P. Savchuk, O. Voropay and Ch. Sobolevsky were habilitated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/10224
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Biletska_V_V_1.pdf297,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.