Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1030
Назва: Психолого-педагогічна компетентність лікаря: синтез медицини, педагогіки та психології
Автори: Ждан, Вячеслав Миколайович
Бобирьов, Віктор Миколайович
Білаш, Сергій Михайлович
Бєляєва, Олена Миколаївна
Ключові слова: система охорони здоровʼя
компетентнісний підхід
психолого-педагогічна компетентність лікаря
мотиваційний компонент
операційно-діяльнісний компонент
рефлексивно-оцінний компонент
health care
competency-based approach
psychological and pedagogical competency of the doctor
motivational component
operational and activity component
reflective and evaluative component
система здравоохранения
компетентностный подход
психолого-педагогическая компетентность врача
мотивационный компонент
операционно-деятельностный компонент
рефлексивно-оценочный компонент
Дата публікації: 2017
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічна компетентність лікаря: синтез медицини, педагогіки та психології / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, С. М. Білаш, О. М. Бєляєва // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. ст. ІI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 8–9 червня, 2017 р., м. Полтава. – Полтава, 2017. – С. 3–8.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена таким актуальним проблемам сьогодення, як реформування і модернізація вітчизняної системи охорони здоровʼя. У рамках окреслених проблем розглядається питання впровадження компетентнісного підходу у вищу медичну освіту України. Основну увагу автори акцентують на психолого-педагогічній компетентності лікаря; The article is devoted to such relevant problems of nowadays as the reform and modernization of the national health system. As part of these problems, the paper discusses implementation of competency-based approach in higher medical education in Ukraine. The authors focus upon the psychological and pedagogical competency of the doctor; Статья посвящена актуальным сегодня проблемам реформирования и модернизации отечественной системы здравоохранения. В рамках очерченных проблем рассматривается вопрос внедрения компетентностного подхода в высшее медицинское образование Украины. Основное внимание авторы акцентируют на психолого-педагогической компетентности врача.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1030
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psykholoho-pedahohichna_kompetentnist.pdf592,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.