Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1032
Назва: Педагогічне спілкування викладача вищої школи: стилі та моделі
Автори: Бєляєва, Олена Миколаївна
Ключові слова: професійне спілкування педагога
педагогічне спілкування
стилі педагогічного спілкування
моделі педагогічного спілкування
professional communication of lecturer
pedagogical communication
style of pedagogical communication
patterns of pedagogical communication
профессиональное общение педагога
педагогическое общение
стили педагогического общения
модели педагогического общения
Дата публікації: 2017
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"
Бібліографічний опис: Бєляєва О. М. Педагогічне спілкування викладача вищої школи: стилі та моделі / О. М. Бєляєва // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи: збірник статей ІI Всеукр. наук.-практичн. конференції з міжнар. участю, 8–9 червня, 2017 р., м. Полтава. – Полтава, 2017. – С. 15–21.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано актуальність дослідження педагогічного спілкування у взаємозв’язку із педагогічною майстерністю викладача вищої медичної школи. Диференційовано поняття «професійне спілкування педагога» і «педагогічне спілкування». Розглянуто стилі та моделі педагогічного спілкування, проаналізовано їх переваги та недоліки; The relevance of the study regarding the pedagogical communication in connection with pedagogical excellence of the lecturer of the Higher Medical School is substantiated. The notions “professional communication of the teacher” and “pedagogical communication” were differentiated. The patterns and styles of pedagogical communication were considered, their advantages and negative features were analyzed; Обосновывается актуальность исследования педагогического общения во взаимосвязи с педагогическим мастерством преподавателя высшей медицинской школы. Дифференцируются понятия «профессиональное общение педагога» и «педагогическое общение». Рассматриваются стили и модели педагогического общения, анализируются их преимущества и недостатки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1032
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pedahohichne_spilkuvannia.pdf676,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.