Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/10329
Назва: Роль практичного заняття у формуванні професійної компетенції лікаря за фахом “Дитяча стоматологія”
Інші назви: The role of practical study in the formation of professional competency of the physician trained as "Pediatric dentistry"
Автори: Труфанова, Валентина Петрівна
Trufanova, V. P.
Ключові слова: практичне заняття
професійна компетентність
формування позитивної мотивації
практическое занятие
формирование положительной мотивации
профессиональная компетентность
practical training
professional competence
formation of positive motivation
Дата публікації: 2017
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Труфанова В. П. Роль практичного заняття у формуванні професійної компетенції лікаря за фахом “Дитяча стоматологія” / В. П. Труфанова // Український стоматологічний альманах. ‒ 2017. ‒ № 2. ‒ С. 71–73.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто роль практичного заняття у формуванні професійної компетенції лікаря-стоматолога за фахом «Дитяча стоматологія», яке відбувається, головним чином, під час навчання на циклі спеціалізації. Мотивація лікарів-курсантів до активної пізнавальної діяльності тісно пов’язана з наявністю умов для реалізації особистості як професіонала. Підкреслено, що практичне заняття в системі підготовки лікаря за фахом “Дитяча стоматологія” до професійної діяльності відіграє провідну роль; Рассмотрена роль практического занятия в формировании профессиональной компетенции врача-стоматолога по специальности «Детская стоматология», которое осуществляется, главным образом, во время обучения на цикле специализации. Мотивация врачей-курсантов к активной познавательной деятельности тесно связана с наличием условий для реализации личности как профессионала. Подчеркивается, что практическое занятие в системе подготовки врача по специальности "Детская стоматология" в профессиональной деятельности играет ведущую роль; The role of practical classes in the formation of professional competence of the dentist in specialty "Pediatric Dentistry" which occurs mainly during the training cycle for specialization is described in the article. The motivation of medical students in active cognitive activity is closely linked to the presence of conditions for realization of the individual as a professional. Thus, the practice session in training a doctor in specialty "Pediatric Dentistry" in the professional life plays a leading role.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/10329
ISSN: 2409-0255
Розташовується у зібраннях:Український стоматологічний альманах, 2017, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trufanova_Rol_praktychnoho_zaniattia.pdf249,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.