Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1050
Назва: Комунікативні стратегії в навчально-педагогічному спілкуванні іноземною мовою: типи та функції
Інші назви: Коммуникативные стратегии в учебно-педагогическом общении на иностранном языке : типы и функции
Communicative strategies for teaching special sciences in foreign language: their types and functions
Автори: Сологор, Ірина Миколаївна
Костенко, Вікторія Генадіївна
Знаменська, Іванна Владиславівна
Сологор, Ирина Николаевна
Костенко, Виктория Геннадиевна
Знаменская, Иванна Владиславовна
Solohor, I. M.
Kostenko, V. G.
Znamenska, I. V.
Ключові слова: викладання іноземною мовою
фахова підготовка
навчально-педагогічне спілкування
комунікативні стратегії
преподавание на иностранном языке
профессиональная подготовка
учебно-педагогическое общение
коммуникативные стратегии
English-speaking students’ environment
professional training
communicative strategies
Дата публікації: 2013
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Сологор І. М. Комунікативні стратегії в навчально-педагогічному спілкуванні іноземною мовою: типи та функції / І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська // Світ медицини та біології. – 2013. – № 2 (37). – С. 170–173.
Короткий огляд (реферат): Якісна фахова підготовка студентів-іноземців англомовної форми навчання передбачає подолання низки викликів, у тому числі безпосередньо пов’язаних з власне процесом спілкування. Метою запропонованої статті було окреслити шляхи оптимізації іншомовної фахово- орієнтованої підготовки спеціалістів, які забезпечують викладання дисциплін іноземною мовою з урахуванням основних соціально-психологічних та лінгводидактичних аспектів. У статті охарактеризовані ключові комунікативні стратегії, які викладач, котрий здійснює викладання іноземною мовою, повинен вміти обирати і реалізовувати як своєрідний комунікативний план досягнення мети в навчально-педагогічному спілкуванні; Качественная профессиональная подготовка студентов-иностранцев, которые проходят обучение на английском языке, предполагает преодоление ряда препятствий, в том числе непосредственно связанных с процессом общения. Целью представленной статьи было определить пути оптимизации профессионально-ориентированной языковой подготовки специалистов, преподающих профильные дисциплины на иностранном языке с учетом основних социально-психологических и лингводидактических аспектов. В статье охарактеризованны ключевые коммуникативные стратегии, которые преподаватель должен уметь выбирать и реализовать как коммуникативный план достижения цели в ситуации учебно-педагогического общения; High quality professional training of foreign students who are taught in English should overcome a number of challenge, and especially those which are directly associated with communication. This paper is aimed to determine the approaches towards the improvement of professional-centered language training for medical specialists who deliver lectures and conduct practical sessions in English by taking into account social, psychological, linguistic and pedagogic factors. The paper focuses on the key communicative strategies which are to be chosen and implicated properly to reach certain purposes when training English-speaking students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1050
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Komunikatyvni_stratehii_Solohor_I._M.,_Kostenko_V._H.,_Znamenska_I._V..pdf160,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.