Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1203
Назва: Контроль знань в концепціях психології навчання.
Автори: Сілкова, Олена Вікторівна
Дата публікації: 2001
Видавець: Інститут психології ім.Г.С.Костюка АПН України
Бібліографічний опис: Сілкова О. В. Контроль знань в концепціях психології навчання/ О. В. Сілкова. // Проблеми загальної та педагогічної психології. – 2001. – Т. 3. –Ч. 6.– С. 186–191.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються психологічні та дидактичні аспекти контролю знань учнів і студентів, його місце в системі навчальної діяльності, загальні закономірності системного підходу до навчання
Ключові слова: контроль знань
системний підхід навчання
оцінка знань
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1203
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kontrol znan Silkova.pdf154,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.