Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1255
Назва: Управління процесом соціально-фахової адаптації іноземних студентів до навчання у вищих навчальних закладах України
Інші назви: Управление процессом социально-профессиональной адаптации иностранных студентов к обучению в высших учебных заведениях Украины
Social-professional management processof foreign students adaptation to study at Higher Educational Establishments of Ukraine
Автори: Скрипник, Ігор Миколайович
Скрыпник, Игорь Николаевич
Skrypnyk, I.N.
Шевченко, Тетяна Іванівна
Шевченко, Татьяна Ивановна
Shevchenko, T.I.
Сорокіна, Світлана Іванівна
Сорокина, Светлана Ивановна
Sorokina, S.I.
Шевченко, Сергій Сергійович
Шевченко, Сергей Сергеевич
Shevchenko, S.S.
Ключові слова: соціально-фахова адаптація
социально-профессиональная адаптация
social-professional adaptation
педагогічна діагностика
педагогическая диагностика
educational diagnostics
педагогічний супровід
педагогическое сопровождение
educational support
Дата публікації: 28-бер-2008
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Управління процесом соціально-фахової адаптації іноземних студентів до навчання у вищих навчальних закладах України / І. М. Скрипник, Т. І. Шевченко, С. І. Сорокіна, С. С. Шевченко // Вісник проблем біології і медицини. – 2013. – Т. 2 (99), Вип. 1. – С. 192–195.
Короткий огляд (реферат): При проведенні педагогічної діагностики рівня адаптованості шляхом анкетування, у якому взяли участь студенти четвертого і шостого курсів визначені провідні складові чинників соціально-фахової адаптації іноземних студентів на основі педагогічного спостереження та форми управління процесом адаптації ; При проведении педагогической диагностики уровня адаптированности путем анкетирования, в котором приняли участие студенты IV и VI курсов, определены ведущие составляющие факторов социально-профессиональной адаптации иностранных студентов на основе педагогического наблюдения и формы управления процессом адаптации ; Defined leading constituen at factors of foreign students professional adaptation on the basis of teacher observation and management methods of adaptation process, during questionnaire which was attended with students of IV and VI y.e.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1255
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
upravlinya_procesom_soc_fah_pidg.pdf313,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.