Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1261
Назва: Дослідження історичних етапів еволюції терміна «педагогічна інноватика» в сучасному науковому дискурсі
Автори: Ефендієва, Світлана Миколаївна
Ключові слова: термінологія
термін
інноваційний процес
технологія
інновація
педагогічна інновація
інноваційна діяльність
terminology
term
innovation process
technology
innovation
pedagogical innovation
innovative activity
Дата публікації: 2016
Видавець: НВП ПП "Технологічний центр"
Бібліографічний опис: Ефендієва С. М. Дослідження історичних етапів еволюції терміна «педагогічна інноватика» в сучасному науковому дискурсі / С. М. Ефендієва // Scientific Journal «ScienceRise». – 2016. − № 12/1 (29). – С. 38−41.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні поняття інноватики. Проаналізовано становлення педагогічної інноватики та теоретично обґрунтовано фактори ефективного управління інноваційним розвитком. Виділено сутність понять науковий та педагогічний дискурс. Досліджено історичні етапи еволюції терміну «педагогічна інновація». Охарактеризовано основні законопроекти про інноваційну діяльність в освіті; The article describes the basic concepts of innovation. The formation of pedagogical innovations and theoretically grounded factors of effective management of innovative development was analyzed. The essence of the concepts of scientific and pedagogical discourse was highlighted. The historical stages of the evolution of the term «pedagogical innovation» were investigeted. The main draft laws about innovation activity in education were charachterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1261
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Doslidzhennia_istorychnykh_etapiv.pdf466,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.