UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1264
Назва: Сurrent approaches to developing L2 academic writing skills of post-graduate dental students
Інші назви: Современные подходы в развитии навыков академического письма на иностранном языке у аспирантов стоматологических специальностей
Сучасні підходи до розвитку навичок іншомовного академічного письма у аспірантів стоматологічних спеціальностей
Автори: Kostenko, V.
Solohor, I.
Znamenskaya, I.
Костенко, Вікторія Геннадіївна
Знаменська, Іванна Владиславівна
Сологор, Ірина Миколаївна
Дата публікації: 2015
Видавець: Гнозис
Бібліографічний опис: Костенко В. Г. Сurrent approaches to developing L2 academic writing skills of post-graduate dental students / В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І. В. Знаменська // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. – Київ : Гнозис, 2015. – Т. ІI (62), Вип. 36, Дод. 1. – С. 129–136.
Короткий огляд (реферат): The development of academic writing as a mechanism and practice for knowledge production and exchange is one of urgent issues in teaching English for Special Purposes and English for Academic Purposes. This article is aimed to elucidate current approaches intended for developing academic writing expertise and the ways to adapt them to meet the demands of Ukrainian post-graduate dental students. We have highlighted peculiarities of the approaches, specified the characteristics of dental discourse, which demonstrating biomedical cognitive dominants, incorporates features of some other institutional discourses, analyzed post-graduates’ linguistic needs, which have a vital role in the process of designing and carrying out any language training activities; Розвиток академічного письма як засобу та способу поширення знань та їхнього обміну є одним з нагальних питань викладання англійської мови для професійних цілей та англійської мови для академічних цілей. Метою статті було висвітлити сучасні напрямки, спрямовані на розвиток навичок академічного письма, а також способи їх адаптування до потреб українських аспірантів стоматологічних спеціальностей. Ми окреслили особливості цих підходів, описали характерні риси дискурсу стоматології, котрий, побудований на біомедичних когнітивних домінантах, включає також різнорівневі елементи інших інституційних дискурсів; проаналізували мовні потреби аспірантів, що є визначальними при розробці та впровадженні різних методик навчання іноземній мові; Развитие академического письма как средства и способа распространения знаний и их обмена является одним из актуальных вопросов преподавания английского языка для профессиональных целей и английского языка для академических целей. В статье освещены современные походы, направленные на развитие навыков академического письмаб а ткаже способы их адаптации к потребностям украинских аспирантов стоматологических специальностей. Мы определили особенности этих подходов, описали характерные черты дискурса стоматологии, который, опираясь на биомедицинские когнитивные доминанты, включает также разноуровневые элементы других институциональных дискурсов; проанализировали языковые потребности аспирантов, которые являются определяющими при разработке и внедрении различных методик обучения иностранному языку.
Ключові слова: academic writing
dental post-graduates
dental discourse
genres
writing skills
linguistic threshold levels
академічне письмо
аспіранти стоматологічних спеціальностей
дискурс стоматології
жанри
навички письма
мовленнєві порогові рівні
академическое письмо
аспиранты стоматологических специальностей
дискурс стоматологии
жанры
навыки письма
речевые пороговые уровни
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1264
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сurrent_approaches.PDF539,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.