UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1278
Назва: Проектування діяльності «викладач – студент» в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах
Автори: Гончарова, Євгенія Євгенівна
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Гончарова Є. Є. Проектування діяльності «викладач – студент» в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах / Є. Є. Гончарова // Наукові записки Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя. Сер. : «Психолого-педагогічні науки». – 2014. – № 1. – С. 151–157.
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження автора є диференціація навчання майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах. На основі теоретичного дослідження наукової літератури автор аналізує роль педагогічного проектування в організації взаємодії «викладач – студент» в умовах диференціації навчання іноземної мови; Объектом исследования автора является дифференцированное обучение будущих учителей иностранного языка в высших педагогических учебных заведениях. На основе теоретического исследования научной литературы автор анализирует роль педагогического проектирования в организации взаимодействия «преподаватель – студент» при диффренциации обучения иностранному языку; The object of the author’s investigation is the differentiated instruction of prospective foreign language teachers at higher pedagogical educational institutions. On the basis of theoretical study of scientific literature, the author analyzes the role of pedagogical projecting in the organization of “teacher – student” interaction in conditions of differentiated teaching of a foreign language.
Ключові слова: диференціація навчання
майбутні учителі іноземних мов
педагогічне проектування
взаємодія «викладач – студент»
дифференциация обучения
будущие учителя иностранного языка
педагогическое проектирование
взаимодействие «преподаватель – студент»
differentiation of education
prospective teachers of foreign languages
pedagogical projecting
“teacher – student” interaction
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1278
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Proektuvannia_diialnosti.pdf166,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.