UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/12977
Назва: The method of particular situations and its influence on the formation of communicative competence in medical students with different types of functional asymmetry
Автори: Marakushyn, D.
Bulynina, O.
Isaieva, I.
Karmazina, I.
Alekseienko, R.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: The method of particular situations and its influence on the formation of communicative competence in medical students with different types of functional asymmetry / D. Marakushyn, O. Bulynina, I. Isaieva [et al.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 244–250.
Короткий огляд (реферат): Встановлено, що особи з лівостороннім типом функціональної асиметрії брали найбільш активну участь у вирішенні ситуаційних завдань та на останньому експериментальному занятті з фізіології мали максимальну суму балів 22,4. Особи зі змішаним типом функціональної асиметрії та із соціально- зміненим типом асиметрії, у вихідному стані, мали найбільш виражену негативну комунікативну установку, а після застосування розробленої методики зменшилося кількість осіб по показникам: «відкрита жорстокість уставленні до людей»,«завуальована жорстокість уставленні до людей та судження про них» та «буркотіння». Таким чином, після застосування методу конкретних ситуацій особи з різнім типом функціональної асиметрії могли більш легко: аналізувати алгоритм вирішення реальних практичних ситуацій, формувати навички відділення важливого від другорядного, формулювати проблеми; моделювати особливо складні ситуації та взаємодіяти один з одним.
Persons with the left-side type of functional asymmetry took the most active part in the solution o f situational tasks and they obtained a maximum point total 22.4 at the last experimental lesson in physiology. Persons with the mixed type of functional asymmetry and the socially-variable type of asymmetry persons had the most explicit negative communicative mindset and the use of the developed technique resulted in a decrease of the number of persons by such indicators as “open cruelty to people ”, “covert cruelty to people and judgment about them” and “grumbling”. After the use o f the method of particular situations the persons with a different type of functional asymmetry were able to cope easier with the following tasks, for example skillfully analyze the algorithm of the solution of real hands-on situations, build up the skills of the differentiation between the problems of primary and minor importance, formulate the problems; simulate especially complicated situations and interact with each other.
УДК: 37.015.3:316.454.4:612.8-056.17:378:61
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/12977
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marakushyn_The_method_of_particular.pdf135,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.