UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/13024
Назва: Pedagogical issues of the philosophy of language in the sociocultural contexts: language and identity
Автори: Morska, L.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Morska L. Pedagogical issues of the philosophy of language in the sociocultural contexts: language and identity / L. Morska // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 272–276.
Короткий огляд (реферат): Philosophers and scientists have been examining the connection between thought and language for three thousand years, whether language evolved from thought or vice versa. Whatever the truth, all theories agree that our language, our culture and our identity are inextricably linked. In the paper, the questions of how language influences our way of thinking, our culture and our identity, how our language develops under the influence of constant changes in our environment will be answered.
Ключові слова: language policy
linguistic anthropology
sociocultural education,
language ideology
language identity
monolingual society
multilingual society
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/13024
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Morska_Pedagogical_issues.pdf99,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.