UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/13025
Назва: Роль індивідуальних освітніх траєкторій у сучасному "цифровому супільстві"
Автори: Наливайко, О. О.
Наливайко, Н. А.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Наливайко О. О. Роль індивідуальних освітніх траєкторій у сучасному «цифровому супільстві» / О. О. Наливайко, Н. А. Наливайко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 276–279.
Короткий огляд (реферат): Досліджено визначення індивідуальної освітньої траєкторії та її місце в структурісучасного освітнього процесу. Висвітлено етапи створення індивідуальної освітньої траєкторії в цифровому просторі. Розглянуто роль цифрових засобів навчання в процесі побудови індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти закладу вищої освіти. Проаналізовано основні особливості використання інформаційних систем та цифрових платформ навчання (Moodle,iSpringOnline LMS, Edmodo тощо) у контексті побудови індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти. Виокремлено основні функції інформаційних систем: опрацювання та збереження інформації, подання оброблених даних у зручному для користувача вигляді; експортування даних в інші програмні комплекси. Акцентовано увагу на індивідуалізації навчального процесу як запоруки успішної побудови індивідуальної освітньої траєкторії.
The definition of an individual educational trajectory and its place in the structure of the modern educational process is investigated.The stages of creating an individual educational route in digital space are highlighted. The role of digital teaching tools in the process of building an individual educational route of a higher education institution student is considered. The main features of the use of information systems and digital learning platforms (Moodle, iSpring Online LMS, Edmodo etc.) are analyzedin the context of building an individual educationalrouteof a student.The main functions of information systems are identified: the development and storage of information, the presentation of processed data in a user-friendly form; data export to other software systems. Attention is paid to the educational process individualization as a guarantee of successful construction of an individual educational route.
Ключові слова: індивідуальна освітня траєкторія
цифрове суспільство
здобувачі освіти
особистісно орієнтоване навчання
цифрові платформи навчання
individual educational route
digital society
digital learning platforms
student
student-centered learning
УДК: 378.147.091.31:004.9
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/13025
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nalivayko_Rol_individualnih.pdf108,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.