UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/13028
Назва: Особливості соціально-психологічної адаптації студентів-медиків і шляхи профілактики її порушення
Автори: Ніколаєва, О. В.
Сафаргаліна-Корнілова, Н. А.
Кузьміна, І. Ю.
Шутова, Н. А.
Павлова, О. О.
Морозов, О. В.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Особливості соціально-психологічної адаптації студентів-медиків і шляхи профілактики її порушення / О. В. Ніколаєва, Н. А. Сафаргаліна-Корнілова, І. Ю. Кузьміна [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 284–287.
Короткий огляд (реферат): Соціально-психологічна адаптація студентів пов'язана з великим психоемоційним напруженням, що відбивається на рівні їх психічного і соматичного здоров'я. Зниження резерву адаптації та саморегуляції може привести до розвитку синдрому емоційного вигорання. Одним із шляхів профілактики порушення психологічної адаптації є використання інтерактивних методів навчання.
Socio-psychological adaptation of students is associated with great psychoemotional stress, which is reflected in the level of their mental and physical health. Reducing the reserve of adaptation and self-regulation can lead to the development of the syndrome of emotional burnout. One of the ways to prevent the violation ofpsychological adaptation is the use of interactive teaching methods.
Социально-психологическая адаптация студентов связана с большим психоэмоциональным напряжением, что отражается на уровне их психического и соматического здоровья. Снижение резерва адаптации и саморегуляции может привести к развитию синдрома эмоционального выгорания. Одним из путей профилактики нарушения психологической адаптации является использование интерактивных методов обучения.
Ключові слова: соціально-психологічна адаптація
синдром емоційного вигоряння
інтеративні форми навчання
social and psychological adaptation
emotional burnout syndrome
interactive forms of learning
УДК: 378:61:612.821
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/13028
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nikolayeva_Osoblivosti.pdf82,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.