Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1305
Назва: Студентське наукове товариство, як фундамент наукового світогляду студента
Інші назви: Студенческое научное общество, как фундамент научного мировозрения студента-медика
Student scientific society, as foundation of scientific worldview medical students
Автори: Іваницький, Ігор Олексійович
Гасюк, Наталія Володимирівна
Иваницкий, Игорь Алексеевич
Гасюк, Наталия Владимировна
Ivanitskiy, I.
Gasyuk, N.
Дата публікації: 2011
Видавець: Всеукраїнська громадська організація «Наукове товариство анатомів, гістологів, ембріологів та топографоанатомів України», ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія», Полтавське відділення Міжнародного фонду допомоги хворим з наслідками травм та захворювань
Бібліографічний опис: Іваницький І. О. Студентське наукове товариство, як фундамент наукового світогляду студента / І. О. Іваницький, Н. В. Гасюк // Світ медицини та біології. – 2011. – № 4. – С. 155–157.
Короткий огляд (реферат): Якість підготовки молодих фахівців в умовах європейської системи залікових кредитів і зміни державних освітніх стандартів забезпечується інтегративними міждисциплінарними підходами до даного питання. Саме від кваліфікаційного рівня майбутнього лікаря залежить його вміння не лише обґрунтовувати клінічний діагноз, а й проводити змістовну діагностику і диференційну діагностику з даної дисципліни. Отже питання формування навичок діагностики і диференційної діагностики оптимальної терапії конкретного хворого в навчальному процесі має надаватися пріоритетне значення і неможливе без наукових підходів; Качество подготовки молодых специалистов в условиях европейской системы зачетных кредитов и изменений государственных образовательных стандартов обеспечивается интегративными междисциплинарными подходами к данному вопросу. Именно от квалификационного уровня будущего врача зависит его умение не только обосновать кли- нический диагноз, но и провести дифференциальную диагностику по той или иной нозологической единице. Вопросу формирования навыков диагностики и дифференциальной диагностики оптимальной терапии конкретного пациента в учебном процессе должно отводиться приоритетное место, которое невозможно без адекватных научных подходов; The quality of the training young specialists in the conditions of the European system of test credits and changes of state educational standards is provided the integrative interdisciplinary approaches to the issue. In our opinion, from the skill level of the future depends on his doctor's ability not only to substantiate the clinical diagnosis, but also to the content and the differential diagnosis of some disease entities. Question formation of skills diagnosis and differential diagnosis of a specific patient the optimal therapy in the learning process should be given priority, which is impossible without adequate scientific approaches.
Ключові слова: інтеграція
діагностика
навички
освіта
кваліфікація
интеграция
диагностика
навыки
образование
квалификация
integration
diagnostics
skills
education and qualifications
ISSN: 2079-8334
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1305
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Student scientific society.pdf988,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.