UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1316
Назва: Раціональне поєднання групової форми навчання з проблемним у процесі вивчення біофізики
Інші назви: Рациональное сочетание групповой формы обучения с проблемным в процессе изучения биофизики
Rational combination of group training and problem-base learning in teaching biophysics
Автори: Макаренко, Олександр Володимирович
Макаренко, Александр Владимирович
Makarenko, A.V.
Дата публікації: 2014
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Макаренко О. В. Раціональне поєднання групової форми навчання з проблемним у процесі вивчення біофізики. / О. В. Макаренко // Актуальні проблеми сучасної медицини. – 2014. – Т. 14, Вип. 2 (46). – С. 171–175.
Короткий огляд (реферат): Останнім часом спостерігається значна масовість впровадження групових форм навчальної діяльності, тому питання про групове навчання посідають важливе місце, оскільки вони відкривають для майбутніх лікарів можливість співпраці, що є суттєвим для підготовки фахівців у ринкових умовах. Метою дослідження є встановлення умов раціонального поєднання групового навчання з проблемним у процесі вивчення біофізики. З метою контролю за діяльністю студентів у мікрогрупі нами були розроблені питання для групової форми контролю, розроблений контроль знань, який і визначав найефективнішу форму навчальної діяльності. Дослідження показало, що раціональне поєднання технології групового і проблемного навчання можуть створювати максимально сприятливі умови для розвитку і саморозвитку особистості студента. Практика свідчить, що в тих групах, де застосовується групова навчальна діяльність, студенти показують високі результати у навчанні; В последнее время наблюдается значительная массовость внедрения групповых форм учебной деятельности, поэтому вопросы группового обучения имеют особое значение, поскольку они открывают для будущих врачей возможность сотрудничества, что является существенным для подготовки специалистов в рыночных условиях. Целью исследования является определение условий рационального сочетания группового обучения с проблемным в процессе изучения биофизики. С целью контроля деятельности студентов в микрогруппе были разработаны вопросы для групповой формы контроля, контроль знаний, который и определял какая из форм обучения будет самой эффективной. Исследование показало, что рациональное сочетание технологии группового и проблемного обучения могут создавать максимально благоприятные условия для развития и саморазвития личности студента. Практика показывает, что в тех группах, где применяется групповая учебная деятельность, студенты показывают высокие результаты; Recently there has been observed substantial introduction of group learning activities, therefore they are in the focus of attention in psychological and pedagogical literature as these forms of leaning activity open the possibility to develop skills of fruitful cooperation, which is essential for training in current competitive conditions. The aim of the study presented is to establish the conditions of a rational combination of group learning activities and problem-based learning of biophysics. In order to monitor the activities of students in microgroups we have designed a questionnaire for the group control, which should help to determine the most effective forms of learning activities. The study has shown the rational combination of group learning activities and problem-based learning can create the most favourable conditions for the all-round development and self-identity of the students. Teaching practice demonstrates the extensive introducing of group training results in sufficient growing of academic progress.
Ключові слова: групове навчання
проблемне навчання
особистісно орієнтоване навчання
кредитно-модульна система навчання
біофізика
групповое обучение
проблемное обучение
личностно ориентированное обучение
кредитно-модульная система обучения
биофизика
group training
problem-base learning
person-oriented education
course of biophysics
ECTS
medical students
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1316
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
grup.pdf4,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.