Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1321
Назва: Формування дослідницької компетентності майбутніх лікарів на засадах організації їхньої пізнавальної діяльності
Інші назви: Formation of future doctors' research competence on the basis of their cognitive activity
Автори: Макаренко, Олександр Володимирович
Makarenko, A.
Дата публікації: 2017
Видавець: НВП ПП «Технологічний Центр»
Бібліографічний опис: Макаренко О. В. Формування дослідницької компетентності майбутніх лікарів на засадах організації їхньої пізнавальної діяльності / О. В. Макаренко // ScienceRise : Pedagogical Education. – Харків: НВП ПП «Технологічний Центр», 2017. – Vol. 6 (14). – P. 22–25.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто організацію пізнавальної діяльності, що сприяє формуванню дослідницької компетентності майбутніх лікарів на різних рівнях дослідницької діяльності. Розкрито ефективність різних технологій навчання в процесі організації такої роботи, зокрема, роботи в малих групах та методу проектів, що активно застосовуються при вивченні дисциплін природничо-наукового циклу. Organization of cognitive activity of medical students at different levels of research work is described. It is contributed to the formation of future doctors’ research competence at various levels of research. Such work includes the following components: - search for scientific information (tasks aimed at recording and correlating information data, determination of their consistency and inconsistency, correlation of the stages of scientific research, bringing each conclusion, finding of direct and indirect links and justification of the conclusions, checking the effectiveness of the search, etc.); - Discussion of the patient problem during consultations (technologies that provide for work in groups); - writing of abstracts and articles and other scientific works as a result of their participation in the work of problem groups, scientific groups, problem student laboratories, work on projects. The effectiveness of various training technologies in the process of organizing such activities, in particular, work in small groups and the project method is actively used in the study of the disciplines of the natural-science cycle.
Ключові слова: дослідницька компетентність
технології навчання
пізнавальна діяльність
метод проектів
групова технологія
research competence
teaching technologies
cognitive activity
project method
group technology
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1321
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36-39.pdf223,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.