Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1351
Назва: Психолого-педагогічні засади і роль дистанційних форм навчання у формуванні здорового способу життя лікарів-інтернів
Інші назви: Psychological, pedagogical approaches and the role of distance learning forms in the formation of healthy lifestyles for interns
Автори: Потяженко, Максим Макарович
Potjagenko, M.
Невойт, Ганна Валодимирівна
Nevoit, A.
Кітура, Оксана Євгенівна
Kitura, O.
Соколюк, Ніна Людвігівна
Sokoluk, N.
Люлька, Надія Олександрівна
Liulka, N.
Ключові слова: неінфекційні захворювання
noncommunicable Diseases
здоровий спосіб життя
healthy Lifestyles
лікарі
doctors
Дата публікації: тра-2017
Видавець: Львівський державний університет безпеки життєдіяльності (ЛДУ БЖД)
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічні засади і роль дистанційних форм навчання у формуванні здорового способу життя лікарів-інтернів / М. М. Потяженко, Г. В. Невойт, О. Є. Кітура [та ін.] // Вісник ЛДУ БЖД. – № 15. – 2017. – С. 239–242.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтована принципова актуальність питань запровадження принципів здорового способу життя серед лікарів. На сучасному етапі лікарі і пацієнти ведуть схожий нездоровий спосіб життя і однаковою мірою хворіють на неінфекційні захворювання: серцево-судинні, хронічні респіраторні, онкопатологію, цукровий діабет. Для здолання цих хвороб дотримання здорового способу життя є обов’язковим і принциповим. Матеріал статті висвітлює психологічно-педагогічні засади та інші можливості навчального впливу на молодь, зокрема лікарів-інтернів, на післядипломному етапі освіти. In the article argued the necessity of implementing the principles a Healthy Lifestyles in doctors. Today, doctors and patients lead an equally unhealthy lifestyle and suffer of Noncommunicable Diseases. The main types of Noncommunicable Diseases are cardiovascular diseases, chronic respiratory diseases, cancers and diabetes. The Healthy Lifestyles is the main component of prevention and treatment of Noncommunicable Diseases. The results of the article have shown the psychological and pedagogical foundations and other educational opportunities impact on doctors-interns.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1351
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychological_pedagogical_approaches.pdf522,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.