Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1360
Назва: Безперервний професійний розвиток у сучасній післядипломній освіті лікарів
Інші назви: Непрерывное профессиональное развитие в cовременном последипломном образовании врачей
Incessant professional self-realization in modern post-graduate medical education
Автори: Скрипник, Ігор Миколайович
Ліхачов, Володимир Костянтинович
Добровольська, Людмила Миколаївна
Маслова, Ганна Сергіївна
Макаров, Олег Геннадійович
Скрыпник, Игорь Николаевич
Лихачов, Владимир Константинович
Добровольская, Людмила Николаевна
Маслова, Анна Сергеевна
Макаров, Олег Геннадиевич
Skrypnуk, I. M.
Likhachov, V. K.
Dobrovolskaya, L. N.
Maslova, G. S.
Makarov, O. G.
Ключові слова: компетентністність
безперервний професійний розвиток
післядипломна освіта лікарів
компетентностность
непрерывное профессиональное развитие
последипломное образование врачей
competence.
incessant professional self-realization
post-graduate medical education
Дата публікації: 2013
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Безперервний професійний розвиток у сучасній післядипломній освіті лікарів / І. М. Скрипнік, В. К. Ліхачов, Л. М. Добровольська [та ін.] // Світ медицини та біології. – 2013. – № 2 – С. 155–157.
Короткий огляд (реферат): У зв’язку з розвитком науки, техніки і медичних технологій життя постійно диктує нові вимоги до рівня знань і вмінь працівниківсфери охорони здоров’я, чим обумовлена необхідність безперервної професійної освіти. Безперервний професійний розвиток реалізуєтьсяшляхом як безпосереднього спілкування, так і через використання «дистанційного навчання». Сучасна післядипломна освіта реалізується черезперехід від кваліфікаційної моделі фахівця до компетентністної. В связи с развитием науки, техники и медицинских технологийповышаются требования к уровню знаний и умений работников здравоохранения, что обусловливает необходимость непрерывногопрофессионального образования, которое реализуется путем какнепосредственного общения, так и использования «дистанционного обучения». Современное последипломное образование реализуется путем перехода от квалификационной модели специалиста до компетентностной. Due to science, engineering and medical technologiesdevelopment new demands to knowledge and skills level of people involved in public health service are arising, causing the necessity of incessant professional education. The incessant professional education is provided by means of direct communication or with the help of “distance education”. Modern post-graduate education is based on transition of “qualification” model of specialist to “competent” one.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1360
ISSN: ISSN – 2079-8334
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bezperervna_osvita.pdf140,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.