UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/13995
Назва: Аналіз змісту, засобів та методів дистанційного навчання на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом
Автори: Филенко, Борис Миколайович
Ройко, Наталія Віталіївна
Старченко, Іван Іванович
Прилуцький, Олексій Костянтинович
Новосельцева, Таїса Володимирівна
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Аналіз змісту, засобів та методів дистанційного навчання на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом / Б. М. Филенко, Н. В. Ройко, І. І. Старченко, О. К. Прилуцький, Т. В. Новосельцева // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 390–395.
Короткий огляд (реферат): Пандемія COVID-19 внесла корективи в плани вищих навчальних закладів на навчальний рік: всім довелося переходити на спосіб власного існування. Українська медична стоматологічна академія запровадила відповідні заходи із запобігання поширення небезпечної інфекції і з переведенням занять зі здобувачами освіти у дистанційну форму. Відповідно до засад академічної автономії та попереднього досвіду, науково-педагогічні працівники кафедри патологічної анатомії з секційним курсом для проведення он-лайн занять обрали комбінацію платформ Zoom і Google classroom. Незалежно від засобів дистанційного навчання, дистанційна форма освіти потребує постійного удосконалення з урахуванням потреб здобувача освіти та стрімкого розвитку й упровадження інноваційних технологій у процес підготовки майбутніх фахівців. Науково-педагогічними працівниками кафедри патологічної анатомії з секційним курсом розроблена анкета «Дистанційне навчання: зміст, засоби, методи та ресурс оптимізації». Анкета включала питання, які розкривали загальне відношення студентів до дистанційного навчання та питання, які висвітлювали їх думку щодо змісту, засобів та методів дистанційного навчання на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом. Ґрунтуючись на думку здобувачів освіти, з’ясували, що дистанційне навчання на кафедрі патологічної анатомії з секційним курсом проводиться на достатньо високому рівні. Але не можна зупинятися на досягнутому, потрібно постійно вдосконалювати існуючі надбання та проводити пошук нових методів та засобів, що дасть змогу покращити підготовку майбутніх лікарів. The COVID-19 pandemic made adjustments to the activities of higher education institutions for the academic year: everyone had to shift to their own way of life. The Ukrainian Medical Stomatological Academy has introduced appropriate measures to prevent the spread of dangerous infections and shifted to distance learning of students. In accordance with the principles of academic autonomy and previous experience, the faculty members of the Department of Pathological Anatomy with Autopsy Course have chosen a combination of Zoom and Google classroom platforms for on-line classes. Regardless of the tools of distance learning, on-line education requires constant improvement, taking into account the needs of the learner and the rapid development and introduction of the advanced technologies in the process of training of future professionals. The faculty members of the Department of Pathological Anatomy with Autopsy Course have developed a questionnaire “Distance learning: content, tools, methods and resources for optimization”. The questionnaire included questions that revealed the general attitude of students to distance learning and questions that highlighted their views on the content, tools and methods of distance learning at the Department of Pathological Anatomy with Autopsy Course. The students’ survey revealed a fairly high level of distance learning mode of study at the Department of Pathological Anatomy with Autopsy Course. Notwithstanding the successful introduction of distance learning, we need to constantly improve the existing learning outcomes and search for the advanced teaching methods and tools that can improve the training of future medical professionals.
Ключові слова: анкетування
здобувач освіти
навчальний процес
теоретичний матеріал
анкетирование
соискатель образования,
учебный процесс
теоретический материал
survey
student
academic process
theoretical material
УДК: 378.147:616-092
ISBN: 978-617-7915-02-6
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/13995
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zasobi_navchannia.pdf584,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.