UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1667
Назва: Роль субординатури у впровадженні сучасних досягнень стоматології в навчальний процес
Інші назви: Роль субординатуры во внедрении современных достижений стоматологии в учебный процесс
Role of the subordinature in introducton of the modern achievements of stomatology in educational process
Автори: Ніколішин, Анатолій Карлович
Петрушанко, Тетяна Олексіївна
Іленко, Наталія Миколаївна
Кіндій, Данило Єфремович
Николишин, Анатолий Карлович
Петрушанко, Татьяна Алексеевна
Киндий, Данило Ефремович
Nikоlishin, A. K.
Petrushanko, T. O.
Ilenko, N. M.
Kindiy, D. E.
Дата публікації: 2008
Видавець: Харківський національний медичний університет
Бібліографічний опис: Роль субординатури у впровадженні сучасних досягнень стоматолології в навчальний процес / А. К. Ніколішин, Т. О. Петрушанко, Н. М. Іленко, Д. Є. Кіндій // Медицина сьогодні і завтра. – 2008. – № 2. – С. 8–11.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано ефективність підготовки студентів на стоматологічному факультеті в субординатурі, що сприяє покращанню засвоєння теоретичних знань, оволодінню практичними навичками на X семестрі навчання у вищому навчальному закладі, розвиває клінічне мислення майбутніх лікарів-стоматологів, сприяє впровадженню сучасних досягнень стоматології в навчальний процес. В якості прикладу організації навчального процесу в субординатурі наведено досвід роботи із субординаторами на кафедрі терапевтичної стоматології Вищого державного навчального закладу України «Українська медична стоматологічна академія»; Обоснована эффективность подготовки студентов на стоматологическом факультете в субординатуре, что способствует улучшению усвоения теоретических знаний, овладению практическими навыками на X семестре обучения в вузе, развивает клиническое мышление будущих врачей-стоматологов, способствует внедрению современных достижений стоматологии в учебный процесс. В качестве примера организации учебного процесса в субординатуре приведен опыт работы с субординаторами на кафедре терапевтической стоматологии Высшего государственного учебного заведения Украины «Украинская медицинская стоматологическая академия»; The efficiency of preparation students on stomatologic faculty in subordinature was grounded, that promotes the improvement of the assimilation of the theoretical knowledges, mastering practical skill on X semester of the education in high school, develops the clinical thinking future physician-stomatologist, promotes in introduction of the modern achievements stomatologies in education process. As example to organizations of the education process in subordinature is brought experience of the work with subordinaturs on pulpit of the therapeutic stomatology of the Ukrainian High state educational institution «Ukrainian medical stomatologic academy».
Ключові слова: субординатура
клінічне мислення
сучасні досягнення
стоматологічний факультет
субординатура
клиническое мышление
современные достижения
стоматологический факультет
subordinature
clinical thinking
modern achievements
stomatologic faculty
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1667
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Role of the subordinature .pdf89,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.