Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1728
Назва: Значення лабораторного заняття у формуванні клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів із дисципліни «Терапевтична стоматологія»
Інші назви: Значение лабораторного занятия в формировании клинического мышления будущих врачей-стоматологов по дисциплине "Терапевтическая стоматология"
Value of laboratory classes in formation of clinical thinking of the future dentists on Discipline "Therapeutic dentistry"
Автори: Петрушанко, Тетяна Олексіївна
Островська, Людмила Йосипівна
Попович, Іван Юрійович
Петрушанко, Татьяна Алексеевна
Островская, Людмила Иосифовна
Попович, Иван Юрьевич
Petrushanko, T. A.
Ostrovskaya, L. I.
Popovich, I. Yu.
Ключові слова: самостійна робота студентів
лабораторні заняття
терапевтична стоматологія
самостоятельная работа студентов
лабораторные занятия
терапевтическая стоматология
independent work of students
laboratory classes
therapeutic dentistry
Дата публікації: 2015
Видавець: Вінницький національний медичний університет ім. М. І. Пирогова
Бібліографічний опис: Петрушанко Т. О. Значення лабораторного заняття у формуванні клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів із дисципліни «Терапевтична стоматологія» / Т .О. Петрушанко, Л. Й. Островська, І. Ю. Попович // Biomedical and biosocial anthropology. – 2015. – № 25. – C. 176–178.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена питанням організації проведення практичних занять із лабораторної діагностики при захворюваннях слизової оболонки порожнини рота та хворобах пародонта в терапевтичній стоматології зі студентами X семестру навчання на стоматологічному факультеті на основі кредитно-модульної системи. Проаналізовано переваги та недоліки цієї системи в засвоєнні знань, умінь та розвитку клінічного мислення студентів; Статья посвящена вопросам организации проведения практических занятий по лабораторной диагностике при заболеваниях слизистой оболочки полости рта и заболеваниях пародонта в терапевтической стоматологии со студентами X семестра обучения на стоматологическом факультете в условиях кредитно-модульной системы. Проанализированы преимущества и недостатки этой системы в усвоении знаний, умений и развитии клинического мышления студентов; The article is devoted to the organization of practical classes on laboratory diagnostics for diseases of the oral mucosa and periodontal diseases in therapeutic dentistry students o fX semesters of study at the dentistry faculty in terms of credit-modular system. The advantages and disadvantages of this system in the assimilation of knowledge and the development of clinical thinking of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1728
ISSN: 1816-031Х
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Value of laboratory classes in .pdf138,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.