UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1783
Назва: Системне та антисистемне співставлення як метод та середовище навчання творчому клінічному мисленню
Інші назви: System and atisystem comparison as method and learning environment for creative clinical thinking training
Автори: Кулішов, Сергій Костянтинович
Кулишов, Сергей Константинович
Kulishov, S. K.
Шевченко, Тетяна Іванівна
Шевченко, Татьяна Ивановна
Shevchenko, T. I.
Сорокіна, Світлана Іванівна
Сорокина, Светлана Ивановна
Sorokina, S. I.
Третяк, Наталія Григорівна
Третяк, Наталья Григорьевна
Tretiak, N. G.
Дата публікації: 22-лис-2011
Видавець: Українська національна академія наук, Міністерство освіти і науки, молоді і спорту України
Бібліографічний опис: Системне та антисистемне співставлення як метод та середовище навчання творчому клінічному мисленню / С. К. Кулішов, Т. І. Шевченко, С. І. Сорокіна, Н. Г. Третяк // ITEA. – 2011. – С. 343–349.
Короткий огляд (реферат): Системне та антисистемне співставлення як метод та середовище для навчання творчому клінічному мисленню запропоновано та впроваджено для вирішення діагностичних і лікувальних проблем. Алгоритм базується на теоріях вирішення винахідницьких завдань, написання хайку, оксюморонів. Він зводиться до пошуку системно-антисистемних комплексів симптомів, синдромів, формулювання діагнозу, який базується на фрактальних механізмах синдромів; призначення індивідуального лікування та вторинної профілактики. Використання навчального середовища (зразки системно-антисистемного співставлення в медицині, літературі, малюнках), електронних методів навчання, в тому числі віртуальних класів, покращує якість навчання клінічному творчому мисленню ; System and anti-system comparison as method and medium for creative clinical thinking training were proposed and implemented for solving diagnostic and treatment problems. The algorithm is based on theories of solving inventive problems, writing haiku, an oxymoron. It boils down to searching of system-antisystem symptoms’ complexes, syndromes, formulating a diagnosis supported by fractal syndromes’ mechanisms; the prescription of individual approaches to treatment and secondary prevention. Using the learning environment (samples of system and antisystem comparison in medicine, literature and drawings), electronic methods, including virtual classes, improves the quality of clinical creative thinking training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1783
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
systemne_ta_antysys_spivst.pdf172,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.