UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1842
Назва: Полевая модель сочетаемости в практике преподавания русского языка как иностранного в медицинском вузе
Інші назви: Польова модель сполучуваності у практиці викладання російської мови як іноземної у медичному вузі
Field model collocations in teaching Russian as a foreign language in medical university
Автори: Глобина, Людмила Викторовна
Глобіна, Людмила Вікторівна
Globina, L.
Дата публікації: 2013
Видавець: Днепропетровский национальный университет
Бібліографічний опис: Глобина Л. В. Полевая модель сочетаемости в практике преподавания русского языка как иностранного в медицинском вузе / Л. В. Глобина // Вісник Дніпропетровського університету. – 2013. Серія : Мовознавство. – Вип. 19. – Т. 2. – С. 36–41.
Короткий огляд (реферат): Рассматриваются возможности использования семантической модели лексико-семантического поля партитивной лексики при изучении русского языка как иностранного; Розглядаються можливості використання семантичної моделі лексико-семантичного поля партитивної лексики під час вивчення російської мови як іноземної; The article discusses the possibilities of use the semantic model of the lexical-semantic field of the partitive lexis in teaching Russian as a foreign language
Ключові слова: лексико-семантическое поле
партитивная лексика
лексическая сочетаемость
лексико-семантичне поле
партитивна лексика
лексична сполучуваність
lexical-semantic field
partitive lexis
lexical collocations
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/1842
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polevaja.pdf305 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.