Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2166
Назва: До питання щодо класифікації вправ у вітчизняній і зарубіжній лінгводидактиці (оглядова стаття)
Автори: Бєляєва, Олена Миколаївна
Лисанець, Юлія Валеріївна
Ключові слова: лінгводидактика
класифікація вправ
вимоги до вправ
диференційні ознаки вправ
навчальні завдання
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Бєляєва О. М. До питання щодо класифікації вправ у вітчизняній і зарубіжній лінгводидактиці (оглядова стаття) / О. М. Бєляєва, Ю. В. Лисанець // Аспекти дослідження іноземних мов і лінгводидактичні основи викладання : зб. наук. праць. − Полтава, 2017. − Вип. 17. − С. 6–15.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання щодо встановлення гіперо-гіпонімічних відношень між термінами “система вправ”, “комплекс вправ”, “група вправ”. Проаналізовано і подано класифікації вправ, поширені у вітчизняній лінводидактиці. Автори торкаються теми щодо диференціації вправ і навчальних завдань. У підсумках зазначається, що окреслені питання потребують подальшого дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2166
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
do_pytannia_schodo_klasyfikatsii.pdf369,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.