Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2211
Назва: Використання графів логічної структури занять у навчанні студентів на Прикладі опортуністичних інфекцій, викликаних acinetobacter spp.
Інші назви: Using a logical structure graphs of the classes in teaching students on the Opportunistic infections bu acinetobacter spp.
Автори: Ананьєва, Майя Миколаївна
Звягольська, Ірина Миколаївна
Боброва, Нелля Олександрівна
Лобань, Галина Андріївна
Басараб, Ярослав Олексійович
Ananieva, M. M.
Bobrova, N. A.
Zvyagolska, I. M.
Loban, G. A.
Basarab, Ya. O.
Ключові слова: граф логічної структури заняття
студенти
Acinetobacter spp
logical structure graph
students
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Використання графів логічної структури занять у навчанні студентів на приклад опортуністичних інфекцій, викликаних Acinetobacter spp. / М. М. Ананьева, Н. О. Боброва, І. М. Звягольська [та ін.] // Матеріали XIII Всеукраїнськой науково-практичної конференції з міжнародною участю «Актуальні питання якості медичної освіти». – Тернопіль, 2016. – Т. 2. – C. 71–73.
Короткий огляд (реферат): Під час самостійної підготовки студентами можуть бути використані графи логічної структури заняття. За допомогою цього методичного підходу студенти знайомляться з класичними та сучасними методами лабораторної діагностики інфекцій,викликаних Acinetobacter spp.; Logical structure graph can be used for self-preparation of students. By using this methodical approach in the diagnosis of infec­tions caused by Acinetobacter spp students get acquainted with classic and contemporary methods of laboratory diagnosis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2211
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Usingalogical_structure.pdf3,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.