Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2394
Назва: Сучасні методичні підходи викладання фармакології іноземним студентам
Інші назви: Современные методические подходы преподавания фармакологии иностранным студентам
Modern methodological approaches of pharmacology teaching to foreign students
Автори: Колот, Еліна Георгіївна
Чечотіна, Світлана Юріївна
Власова, Олена Вікторівна
Хміль, Олена Всеволодівна
Колот, Элина Георгиевна
Чечотина, Светлана Юрьевна
Власова, Елена Викторовна
Хмиль, Елена Всеволодовна
Kolot, E. G.
Chechotina, S.
Vlasova, H.
Khmil, E. V.
Ключові слова: кредитно-трансферна система
фармакологія
методи навчання
іноземні студенти
кредитно-трансферная система
фармакология
методы обучения
иностранные студенты
credit-transfer system
pharmacology
teaching methods
foreign students
Дата публікації: 2013
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Сучасні методичні підходи викладання фармакології іноземним студентам / Е. Г. Колот, С. Ю. Чечотіна, О. В. Власова, О. В. Хміль // Світ медицини та біології. – 2013. – № 2(37). – С. 100–102.
Короткий огляд (реферат): У статті показані переваги та недоліки впровадження європейського освітнього процесу в навчанні іноземних студентів, оцінені пасивні та активні методи навчання іноземних студентів медичного ВНЗу. Гуманістична система запропонована як адаптований до навчання іноземних студентів активний метод. В статье показаны преимущества и недостатки внедрения европейского образовательного процесса в обучение иностранных студентов, оценены пассивные и активные методы обучения иностранных студентов медицинского вуза. Гуманистическая система предложена как адаптированный к обучению иностранных студентов активный метод. In the article, it is shown the advantages and disadvantages of the implementation of the European educational process to the international education as well as passive and active methods of teaching of foreign students at medical higher educational establishments. Humanistic system is proposed as active method adapted to foreign students teaching.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2394
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
suchasni-metodichni-pidhodi-vikladannya-farmakologiyi-inozemnim-studentam.pdf130,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.