Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2412
Назва: Педагогічне регулювання навчального процесу як засіб підвищення мотивації вивчення мови і загальноосвітніх дисциплін іноземними студентами
Автори: Богиня, Лариса Вікторівна
Колєчкіна, Інна Вікторівна
Ключові слова: педагогічні умови
мотивація
педагогічні технології
професійно-орієнтовані технології
Дата публікації: 2016
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Богиня Л. В. Педагогічне регулювання навчального процесу як засіб підвищення мотивації вивчення мови і загальноосвітніх дисциплін іноземними студентами / Л. В. Богиня, І. В. Колєчкіна // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Полтава, 24 березня 2016 р. — Полтава, 2016. — С. 29–30.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання створення педагогічних умов підготовки іноземних студентів (слухачів підготовчого факультету) до вивчення мови і загальноосвітніх дисциплін як підґрунтя реалізації професійно-орієнтованих технологій із метою підвищення мотиваційного компоненту навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2412
Розташовується у зібраннях:Наукові праці
Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogichne.pdf827,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.