UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2412
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогиня, Лариса Вікторівна-
dc.contributor.authorКолєчкіна, Інна Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-11-07T08:49:36Z-
dc.date.available2017-11-07T08:49:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБогиня Л. В. Педагогічне регулювання навчального процесу як засіб підвищення мотивації вивчення мови і загальноосвітніх дисциплін іноземними студентами / Л. В. Богиня, І. В. Колєчкіна // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Полтава, 24 березня 2016 р. — Полтава, 2016. — С. 29–30.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2412-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання створення педагогічних умов підготовки іноземних студентів (слухачів підготовчого факультету) до вивчення мови і загальноосвітніх дисциплін як підґрунтя реалізації професійно-орієнтованих технологій із метою підвищення мотиваційного компоненту навчання.uk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectпрофесійно-орієнтовані технологіїuk_UA
dc.titleПедагогічне регулювання навчального процесу як засіб підвищення мотивації вивчення мови і загальноосвітніх дисциплін іноземними студентамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах
Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogichne.pdf827,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.