Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2412
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Богиня, Лариса Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Колєчкіна, Інна Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-07T08:49:36Z | - |
dc.date.available | 2017-11-07T08:49:36Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Богиня Л. В. Педагогічне регулювання навчального процесу як засіб підвищення мотивації вивчення мови і загальноосвітніх дисциплін іноземними студентами / Л. В. Богиня, І. В. Колєчкіна // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Полтава, 24 березня 2016 р. — Полтава, 2016. — С. 29–30. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2412 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання створення педагогічних умов підготовки іноземних студентів (слухачів підготовчого факультету) до вивчення мови і загальноосвітніх дисциплін як підґрунтя реалізації професійно-орієнтованих технологій із метою підвищення мотиваційного компоненту навчання. | uk_UA |
dc.publisher | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
dc.subject | професійно-орієнтовані технології | uk_UA |
dc.title | Педагогічне регулювання навчального процесу як засіб підвищення мотивації вивчення мови і загальноосвітніх дисциплін іноземними студентами | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах Наукові праці |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pedagogichne.pdf | 827,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.