Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2416
Назва: Формування клінічного мислення у студентів під час вивчення оперативної хірургії та топографічної анатомії
Інші назви: Формирование клинического мышления у студентов при изучении оперативной хирургии и топографической анатомии
Formation of clinical thinking in students during the study of operative surgery and topographic anatomy
Автори: Проніна, Олена Миколаївна
Коптев, Михайло Миколайович
Данильченко, Світлана Іванівна
Білич, Анатолій Миколайович
Половик, Олександр Юрійович
Пронина, Елена Николаевна
Коптев, Михаил Николаевич
Данильченко, Светлана Ивановна
Билыч, Анатолий Николаевич
Половик, Александр Юриевич
Pronina, E.
Koptev, M.
Danilchenko, S.
Bilych, A.
Polovik, O.
Ключові слова: инновационные технологии обучения
клиническое мышление
опера­ тивная хирургия и топографическая анатомия
innovative technologies o f teaching
clinical thought
operative surgery and topographical anatomy
інноваційні технології навчання
клінічне мислення
оперативна хірургія та топографічна анатомія
Дата публікації: 2014
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Формування клінічного мислення у студентів під час вивчення оперативної хірургії та топографічної анатомії / О. М. Проніна, М. М. Коптев, С. І. Данильченко [та ін.] // Експериментальна І Клінічна Медицина. – 2014. – № 2 (63). – С. 25–28.
Короткий огляд (реферат): Клінічне мислення є невід’ємною складовою професійної діяльності кожного лікаря. Формування його у студентів починаючи з перших років навчання є одним із головних завдань навчального процесу в медичному ВНЗ. Описано використання інноваційних технологій навчання, таких як ділові ігри, метод кейсів, метод «мозкового штурму», інтерактивні лекції, які допомагають у формуванні клінічного мислення при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії; Клиническое мышление является неотъемлемой составляющей профессиональной деятельности каждого врача. Формирование его у студентов начиная с первых лет обучения является одной из главных задач учебного процесса в медицинском вузе. Описано использование инновационных технологий обучения, таких как деловые игры, метод кейсов, метод «мозгового штурма», интерактивные лекции, помогающих в формировании клинического мышления при изучении оперативной хирургии и топографической анатомии. Clinical thought is the inalienable constituent of professional activity of every doctor. Students since the first years of teaching have forming of him one of main tasks of educational process in the medical institute of higher. The use of innovative technologies of teaching is described, such as business games, method of keysov, method of «cerebral assault», interactive lectures, helping in forming of clinical thought at the study of operative surgery and topographical anatomy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2416
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMATION OF CLINICAL T.pdf208,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.