UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2575
Назва: Информационно-аналитическая компетентность будущих врачей как составляющая их профессиональной компетентности
Інші назви: Інформаційно-аналітична компетентність майбутніх лікарів як складова їх професійної компетентності
Information and analytical competence of future doctors as a component of their professional competence
Автори: Лобач, Наталія Вячеславівна
Лобач, Наталия Вячеславовна
Lobach, N. V.
Дата публікації: 2014
Видавець: Тольяттинский государственный университет Научно-образовательный центр «Перспектива»
Бібліографічний опис: Лобач Н. В. Информационно-аналитическая компетентность будущих врачей как составляющая их профессиональной компетентности / Н. В. Лобач // Категория «социального» в современной педагогике и психологии : матер. науч.- практ. конф. с междунар. участ. – Ульяновск, 2014. − Ч. 2. − С. 272–279
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються різні підходи до визначення поняття інформаційно-аналітична діяльність. Визначено, що в складі професійної компетентності студентів вищих медичних навчальних закладів виділяють: навчально-пізнавальну, ІКТ-компетентність, інформаційно-аналітичну компетентність, особистісну, комунікативну, соціально-ціннісну компетентності. Дається визначення інформаційно-аналітичної компетентності студентів-медиків. У структурному плані інформаційно-аналітична компетентність майбутніх лікарів відображає цілісну єдність ціннісно-мотиваційного, когнітивного, діяльнісно-технологічного та рефлексивно-оцінного компонентів; В статье рассматриваются различные подходы к определению понятия информационно-аналитическая деятельность. Определено, что в составе профессиональной компетентности студентов высших медицинских учебных заведений выделяют: учебно-познавательную, ИКТ-компетентность, информационно-аналитическую, личностную, коммуникативную, социально-ценностную компетентности. Дается определение информационно-аналитической компетентности студентов-медиков. В структурном плане информационно-аналитическая компетентность будущих врачей отображает целостное единство ценностно-мотивационного, когнитивного, деятельностно-технологического и рефлексивно-оценочного компонентов; The article considers various approaches to the definition of the concept of information-analytical activity. It is determined that in the composition of professional competence of students of higher medical schools there are: teaching and cognitive, ICT-competence, information and analytical, personal, communicative, social-value competence. The definition of information and analytical competence of medical students is given. In the structural plan, the information and analytical competence of future doctor reflects the integral unity of the value-motivational, cognitive, activity-technological and reflexive-evaluative components.
Ключові слова: аналітична діяльність
інформаційно-аналітична діяльність
компоненти інформаційно-аналітичної компетентності
аналитическая деятельность
информационно-аналитическая деятельность
компоненты информационно-аналитической компетентности
analytical activity
information and analytical activity
components of information and analytical competence
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2575
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sostav.pdf210,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.