UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2597
Назва: Форми підвищення рівня професійної підготовки студентів із пропедевтики хірургічної стоматології за європейським стандартом вищої професійної освіти
Автори: Дубровіна, Олена Віталіївна
Горбаченко, Олег Борисович
Митченок, Марія Петрівна
Дата публікації: 2013
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"
Бібліографічний опис: Дубровіна О. В. Форми підвищення рівня професійної підготовки студентів із пропедевтики хірургічної стоматології за європейським стандартом вищої професійної освіти / О. В. Дубровіна, О. Б. Горбаченко, М. П. Митченок // Європейський вибір - невід´ємна складова розвитку вищої медичної освіти України : матеріали навчально-методичної конференції. – Полтава, 2013. – С. 52–55.
Короткий огляд (реферат): Викладач, використовуючи бінарні лекції та практичні заняття по горизонтальній інтеграції в навчальному процесі кафедр вищих медичних навчальних закладів України, підвищує рівень професійної підготовки студентів у медичних вишах, що дозволяє створити державний європейський стандарт нового покоління лікарів за спеціальністю "Стоматологія". Удосконалення процесу викладання професійних дисциплін на клінічних кафедрах дозволяє покращити на європейському рівні професійну підготовку студентів вищих медичних навчальних закладів України, в тому числі.стоматологічного факультету. Мета такого нововведення націлена на покращення рівня професійної підготовки кожного студента з дисципліни, що вивчається, за рахунок уведення в навчальний процес суміжних кафедр медичних вишів бінарного навчання студентів. Це пов’язане з необхідністю поглиблення отриманих знань та ліквідації їх прогалин у зв'язку з пропусками практичних занять і лекцій, недостатньою самопідготовкою окремих студентів або деяким нерозумінням раніше отриманої теоретичної навчально-методичної інформації.
Ключові слова: горизонтальна інтеграція
індивідуальний моніторинг.
кредитно-модульна система навчання
бінарне навчання
бінарні лекції
бінарні практичні заняття
європейський стандарт вищої професійної освіти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2597
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forms for professional development1.pdf2,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.