UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2716
Назва: Роль тестового контролю в оцінюванні рівня знань студентів за умови кредитно-модульної системи
Інші назви: Роль тестового контроля в оценивании уровня знаний студентов в условиях кредитно-модульной системы
Role of “Test” control in the evaluation of level of knowledges of students on condition of the credit-module system (CMS) organization of educational process
Автори: Шепітько, Володимир Іванович
Шепитько, Владимир Иванович
Shepit’ko, V.
Єрошенко, Галина Анатоліївна
Ерошенко, Галина Анатольевна
Yeroshenko, G.
Стецук, Євген Валерійович
Стецук, Евгений Валерьевич
Stetsuk, Е.
Дата публікації: 2010
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Шепітько В. І. Роль тестового контролю в оцінюванні рівня знань студентів за умови кредитно-модульної системи / В. І. Шепітько, Г. А. Єрошенко, Є. В. Стецук // Світ медицини та біології. – 2010. – № 3. – С. 145–147.
Короткий огляд (реферат): Використання тестових завдань І-ІІ рівня складності в оцінюванні навчальної діяльності студентів за умови кредитно-модульної системи організації навчального процесу є не тільки оцінка інформації, якою володіє студент, але й уміння використовувати засвоєні знання, щоб студент дійшов висновку, зробив припущення або вибрав порядок дій для застосування своїх знань; Использование тестовых заданий І-ІІ уровня сложности в оценивании студентов в условии кредитно-модульной системы организации учебного процесса является не только информационной оценкой, которой владеет студент, но и умением использовать усвоенные знания, чтобы студент пришел к выводу, сделал предположение или выбрал порядок действий для применения своих знаний; Consequently, the purpose of the use of test tasks of I-II of levels of complication in the evaluation of educational activity of students on condition of the credit-module system of organization of educational process is not only an estimation of information which is owned by a student but also ability to utilize the mastered knowledge, that is important, that a student came to the conclusion, did supposition or chosen the order of actions for application of the knowledge.
Ключові слова: тестовий контроль
кредитно-модульна система
тестовый контроль
кредитно-модульная система
the test control
credit-modular system
ISSN: 2079-8334
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2716
Розташовується у зібраннях:Наукові праці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.