Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2720
Назва: Кейс-метод як приклад інтерактивного навчання студентів-медиків клінічним дисциплінам
Інші назви: Кейс-метод как пример интерактивного обучения студентов-медиков клиническим дисциплинам
Case-method as an example of medical students interactive study in clinics
Автори: Скрипник, Ігор Миколайович
Скрыпник, Игорь Николаевич
Skrypnyk, I. М.
Сорокіна, Світлана Іванівна
Сорокина, Светлана Ивановна
Sorokina, S. I.
Шевченко, Тетяна Іванівна
Шевченко, Татьяна Ивановна
Shevchenko, T. I.
Кудря, Ірина Павлівна
Кудря, Ирина Павловна
Kudrya, I. P.
Шапошник, Ольга Анатоліївна
Шапошник, Ольга Анатолиевна
Shaposhnyk, O. A.
Ключові слова: клінічне мислення
клиническое мышление
clinical thinking
інтерактивні методи навчання
интерактивные методы обучения
interactive study methods
Дата публікації: 2012
Видавець: Інститут вищої освіти НАПН України Київський Міжнародний університет Інститут соціальної та політичної психології НАПН України Східно-Європейський Інститут психології Видавництво «Гнозис»
Бібліографічний опис: Кейс-метод як приклад інтерактивного навчання студентів-медиків клінічним дисциплінам / І. М. Скрипник, С. І. Сорокіна, Т. І. Шевченко [та ін.] // Вища освіта України. – 2012. – Т. І, №1 (додаток 3). – Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – С. 372–377.
Короткий огляд (реферат): Формування у студентів медичних спеціальностей клінічного мислення – головне завдання вищої медичної школи. Розвитку креативного клінічного мислення сприяє впровадження інтерактивних методів навчання, прикладом яких є кейс-технології ; Формирование у студентов медицинских специальностей клинического мышления – главная задача высшей медицинской школы. Развитие креативного клинического мышления способствует внедрению интерактивных методов обучения, примером которых являются кейс-технологии; The forming of clinical thinking in students is the main task of high medical establishment. The developing of creative clinical thinking is inseparably linked with interactive study methods, such as case-technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2720
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kejs_metod.pdf160,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.