Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2764
Назва: Оптимізація викладання топографічної анатомії та оперативної хірургії в умовах кредитно-модульної системи
Інші назви: Оптимизация преподавания топографической анатомии и оперативной хирургии в условиях кредитно-модульной системы
Optimization of teaching topographic anatomy and operative surgery in terms of credit-module system
Автори: Проніна, Олена Миколаївна
Коптев, Михайло Миколайович
Данильченко, Світлана Іванівна
Білич, Анатолій Миколайович
Пронина Елена Николаевна
Коптев, Михаил Николевич
Данильченко, Светлана Ивановна
Билич, Анатолий Николаевич
Pronina, E.
Koptev, M.
Danilchenko, S.
Bilych, A.
Ключові слова: топографічна анатомія
оперативна хірургія
інноваційні форми навчання
топографическая анатомия
оперативная хирургия
инновационные формы обучения.
topographic anatomy
operative surgery
innovative technologies of teaching
Дата публікації: 2015
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"
Бібліографічний опис: Оптимізація викладання топографічної анатомії та оперативної хірургії в умовах кредитно-модульної системи / О. М. Проніна, М. М. Коптев, С. І. Данильченко, А. М. Білич // Клінічна анатомія та оперативна хірургія . – 2015. – Т. 14, № 1. – С. 118–120. Кафедра клінічної анатомії і оперативної хірургії
Короткий огляд (реферат): Реформування вищої медичної освіти України передбачає впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи. Основним завданням при вивченні топографічної анатомії та оперативної хірургії є зміцнення знань і фундаментальних практичних навичок з топографічної анатомії та оперативної хірургії у кожного студента для формування якісних професійних вмінь. Оптимізація навчального процесу при вивченні нашої дисципліни можлива лише із застосуванням інноваційних форм навчання; Реформирование высшего медицинского образования Украины предусматривает внедрение в учебный процесс кредитно-модульной системы. Основной задачей при изучении топографической анатомии и оперативной хирургии является привитие крепких знаний и фундаментальных практических навыков по топографической анатомии и оперативной хирургии у каждого студента для формирования качественных профессиональных умений. Оптимизация учебного процесса при изучении нашего предмета возможна только при условии использования инновационных форм обучения; Reformation of the high medical education in Ukraine provides implementation of credit-module system into the educational process. The main problem of the study of topographic anatomy and operative surgery is to impart strong knowledge and fundamental skills in topographic anatomy and operative surgery to each student to form a highquality professional skills. Optimization of the educational process in learning our subject is possible only with the use of innovative forms of education
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2764
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
96703-204005-1-PB.pdf285,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.