UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2946
Назва: Удосконалення навчання студентів-іноземців шляхом активізації самостійної роботи та покращення їх мовної підготовки на офтальмології
Інші назви: Усовершенствование обучения студентов – иностранцев путем активации самостоятельной работы и улучшения их языковой підготовки на офтальмологии
Improving teaching foreign students by enhancing individual work and improve their language training on ophthalmology
Автори: Безкоровайна, Ірина Миколаївна
Максимук, Ольга Юріївна
Воскресенська, Людмила Костянтинівна
Ряднова, Вікторія Вікторівна
Безкоровайная, Ирина Николаевна
Максимук, Ольга Юрьевна
Воскресенская, Людмила Константиновна
Bezkorovayna, I. M.
Maksmuk, O. Yu.
Voskresenskaja, L. K.
Ryadnova, V. V.
Дата публікації: 2013
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"
Бібліографічний опис: Удосконалення навчання студентів-іноземців шляхом активізації самостійної роботи та покращення їх мовної підготовки на офтальмології / І. М. Безкоровайна, О. Ю. Максимук, Л. К. Воскресенська, В. В. Ряднова // Світ медицини та біології. – 2013. – № 2 (37). – С. 31–33.
Короткий огляд (реферат): Проблема мовного бар’єру залишається однією з найважливіших проблем навчання іноземних студентів. Робота із студентами-iноземцями потребує не тiльки додаткових зусиль в проведеннi методичної роботи: адаптованих текстів лекцiй, врахування необхідності адаптування підходів до лікування цілої низки захворювань до умов тропiчної гiгiєни, але й великої роботи щодо активізації їх самостійної роботи, заохочення i покращення мовної підготовки, iндивiдуального пiдходу та стимуляцiї позитивних сторiн навчальної та наукової дiяльностi; Проблема языкового барьера является одной из основних проблем обучения иностранных студентов. Работа со студентами- иностранцами требует не только дополнительных усилий в проведении методической работы: адаптированных текстов лекцій, учет необходимости адаптирования подходов к лечению ряда заболеваний к условиям тропической гигиены, но и большой работы относительно улучшения их языковой подготовки, индивидуального похода и стимуляции позитивних сторон учебной и научной деятельности; Problem of language barrier remains one of the major problems of teaching foreign students. So, working with students, not only by foreigners requires extra efforts in carrying out technical work: adapted in lectures, taking into account the need to adapt approaches to treat a variety of diseases to the conditions of tropical hygiene, but also a great work to enhance their independent work, i encourage better language training, individual approach and positive sides of educational and scientific activities.
Ключові слова: студенти-іноземці
мовний бар’єр
самостійна робота
стандартизовані хворі
студенты-иностранцы
языковой барьер
самостоятельная работа
стандартизированные больные
foreign students
language barrier
individual work
standardized patients
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2946
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
udoskonalennya.pdf128,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.