UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезкоровайна, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorМаксимук, Ольга Юріївна-
dc.contributor.authorВоскресенська, Людмила Костянтинівна-
dc.contributor.authorРяднова, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorБезкоровайная, Ирина Николаевна-
dc.contributor.authorМаксимук, Ольга Юрьевна-
dc.contributor.authorВоскресенская, Людмила Константиновна-
dc.contributor.authorBezkorovayna, I. M.-
dc.contributor.authorMaksmuk, O. Yu.-
dc.contributor.authorVoskresenskaja, L. K.-
dc.contributor.authorRyadnova, V. V.-
dc.date.accessioned2017-11-16T08:14:12Z-
dc.date.available2017-11-16T08:14:12Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationУдосконалення навчання студентів-іноземців шляхом активізації самостійної роботи та покращення їх мовної підготовки на офтальмології / І. М. Безкоровайна, О. Ю. Максимук, Л. К. Воскресенська, В. В. Ряднова // Світ медицини та біології. – 2013. – № 2 (37). – С. 31–33.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 617.7 + 376.68-
dc.identifier.urihttp://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/2946-
dc.description.abstractПроблема мовного бар’єру залишається однією з найважливіших проблем навчання іноземних студентів. Робота із студентами-iноземцями потребує не тiльки додаткових зусиль в проведеннi методичної роботи: адаптованих текстів лекцiй, врахування необхідності адаптування підходів до лікування цілої низки захворювань до умов тропiчної гiгiєни, але й великої роботи щодо активізації їх самостійної роботи, заохочення i покращення мовної підготовки, iндивiдуального пiдходу та стимуляцiї позитивних сторiн навчальної та наукової дiяльностi; Проблема языкового барьера является одной из основних проблем обучения иностранных студентов. Работа со студентами- иностранцами требует не только дополнительных усилий в проведении методической работы: адаптированных текстов лекцій, учет необходимости адаптирования подходов к лечению ряда заболеваний к условиям тропической гигиены, но и большой работы относительно улучшения их языковой подготовки, индивидуального похода и стимуляции позитивних сторон учебной и научной деятельности; Problem of language barrier remains one of the major problems of teaching foreign students. So, working with students, not only by foreigners requires extra efforts in carrying out technical work: adapted in lectures, taking into account the need to adapt approaches to treat a variety of diseases to the conditions of tropical hygiene, but also a great work to enhance their independent work, i encourage better language training, individual approach and positive sides of educational and scientific activities.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"uk_UA
dc.subjectстуденти-іноземціuk_UA
dc.subjectмовний бар’єрuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectстандартизовані хворіuk_UA
dc.subjectстуденты-иностранцыuk_UA
dc.subjectязыковой барьерuk_UA
dc.subjectсамостоятельная работаuk_UA
dc.subjectстандартизированные больныеuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.subjectlanguage barrieruk_UA
dc.subjectindividual workuk_UA
dc.subjectstandardized patientsuk_UA
dc.titleУдосконалення навчання студентів-іноземців шляхом активізації самостійної роботи та покращення їх мовної підготовки на офтальмологіїuk_UA
dc.title.alternativeУсовершенствование обучения студентов – иностранцев путем активации самостоятельной работы и улучшения их языковой підготовки на офтальмологииuk_UA
dc.title.alternativeImproving teaching foreign students by enhancing individual work and improve their language training on ophthalmologyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
udoskonalennya.pdf128,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.