Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/3055
Назва: Аксіологічні аспекти виховання морально-етичних якостей майбутнього лікаря
Інші назви: Аксиологические аспекты воспитания морально-этических качеств будущего врача
Acciological aspects of improving moral-etical qulities of the future doctor
Автори: Асламова, Марина Володимирівна
Асламова, Марина Владимировна
Aslamova, M.
Ключові слова: майбутній лікар
морально-етичні якості
виховання морально-етичних якостей
особистісно-професійні цінності
вищий медичний навчальний заклад
професійна підготовка
навчально-виховний процес
аксіологічний підхід
будущий врач
морально-этические качества
воспитание морально-этических качеств
личностно-профессиональные ценности
высшее медицинское учебное заведение
профессиональная подготовка
учебно-воспитательный процесс
аксиологический подход
future physician
moral and ethical qualities
education of moral and ethical qualities
higher medical educational institution
vocational training
educational process
axiological apprroach
Дата публікації: лис-2017
Видавець: ПНПУ імені В. Г.Короленка
Бібліографічний опис: Асламова М. Аксіологічні аспекти виховання морально-етичних якостей майбутнього лікаря / М. Асламова // Витоки педагогічної майстерності :зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 20. – (Серія «Педагогічні науки»). – С. 5–9.
Серія/номер: (Серія" Педагогічні науки");
Короткий огляд (реферат): Автор аналізує проблему виховання морально-етичних якостей майбутнього лікаря через призму ціннісного сприйняття професійних вимог, розкриває завдання виховного впливу на студента в навчально-виховному процесі, що забезпечує формування в нього гуманістичної, професійно вивіреної системи цінностей як основи досконалого морального вибору у професійній діяльності; Автор анализирует проблему воспитания морально-этических качеств будущего врача через призму ценностного восприятия профессиональных требований, раскрывает задачи воспитательного воздействия на студента в учебно-воспитательном процессе, который обеспечивает формирование у него гуманистической, профессионально выверенной системы ценностей как основы совершенного нравственного выбора в профессиональной деятельности; The author analyzes the problem of upbringing the moral and ethical qualities of the future doctor through the prism of the value perception of professional requirements, reveals the tasks of educational influence on the student in the educational process, ensures the formation of a humanistic, professionally verified system of values as a basis for perfect moral choice in professional activity. With the purpose of research, the criteria (motivational-value, cognitive, procedural-analytical) and levels (elementary, low, medium, high) education of the moral and ethical qualities of the future doctor, which can be achieved in the educational process of medical education, are described and described. requirements for professional activities in the field of medicine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/3055
ISSN: 2075-146Х
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aksiologichni.pdf169,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.