UMSA
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/3073
Назва: Безперервна освіта людей в період герагогічної постпрофесіоналізації в місті полтава та її розвиток
Інші назви: Непрерывное образование людей в период герагогической постпрофессионализации в городе полтава и его развитие
Continuing education of people in poltava and its development during geragogikcal postprofessionalization
Автори: Звєрєва, Валерія Валеріївна
Зайцев, Андрій Володимирович
Зверева, Валерия Владимировна
Зайцев, Андрей Владимирович
Zvereva, V.
Zaitsev, A.
Дата публікації: 2015
Видавець: Всеукраїнська громадська організація «Наукове товариство анатомів, гістологів, ембріологів та топографоанатомів України», ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія», Полтавське відділення Міжнародного фонду допомоги хворим з наслідками травм та захворювань
Бібліографічний опис: Звєрєва В. В. Безперервна освіта людей в період герагогічної постпрофесіоналізації в місті Полтава та її розвиток / В. В. Звєрєва, А. В. Зайцев // Світ медицини та біології. – 2015. ‒ № 3 (52). – С. 156‒159.
Короткий огляд (реферат): В ході проведеного психологічного дослідження, визначається вплив безперервної освіти на успішність соціалізації особистості «третього віку». Показано, що зниження інтелектуальної активності, можна попередити завдяки цілеспрямованому навчанню і праці. Реалізована в Україні соціальна політика поступово створює умови для активного включення в процеси реформ тільки економічно активного населення (18-60 рр.). При цьому виключається більша соціально-демографічна група людей, яка знаходиться в посттрудовій фазі. Цим громадянам передбачена пасивна роль отримувача і споживача соціальних благ, з наданням захисту. Розуміння освіти літніх, що йде з часів античності (періоду розпаду рабовласницьких відносин), не змінилося, в принципі, до сьогодні. У роботі надаються дані порівняльного аналізу ціннісних і смисложиттєвих орієнтацій літніх, які вже навчаються і тих, хто не має до цього ніякого відношення. Для того, щоб обґрунтувати формування безперервної освіти, було застосовано вивчення освітніх потреб геронтогруп. Розроблено перспективний план роботи, щодо успішної соціальної адаптації. Отже, освітній процес сприймається як необхідна частина системи освіти, супроводжуючи людину протягом всього життя; В ходе проведенного психологического исследования, определяется влияние непрерывного образования на успех социализации личности «третього возраста». Показано, что снижение интеллектуальной активности, можно предупредить благодаря целенаправленному обучению и труду. Реализованная в Украине социальная политика постепенно создает условия для активного включения в процессы реформ только экономически активного населения (18-60 лет). При этом исключается большая социально-демографическая группа людей, которая находится в посттрудовой фазе. Этой категории граждан предусмотрена пассивная роль получателя и потребителя социальных благ, и предоставление им защиты. Понимание образования, идущее со времен античности (период распада рабовладельческих отношений), не изменилось, в принципе, по настоящее время. В работе представлены данные сравнительного анализа ценностных и смысложизненных ориентаций пенсионеров, которые уже учатся и тех, кто не имеет к этому никакого отношения. Для обоснования формирования непрерывного образования, было применено изучение образовательный потребностей геронтогруп. Разработан перспективный план работы, по успешной социализации в обществе пенсионеров. Отсюда, образовательный процесс воспринимается как необходимая часть системы образования, сопровождающая человека непрерывно в течение всей жизни; During the psychological research the effect of continuing education on the success of socialization "third age" is determined. It is shown that the decline of intellectual activity, which is often observed with age, can be prevented through targeted training. Implemented in Ukraine social policy gradually creates conditions for active involvement in the reform process is only the economically active population (18-60 years). This eliminates large socio-demographic group of people, which is in post employment phase. This category of citizens stipulated the passive role of recipient and user social blessings, as well as providing them with protection. Understanding the education elderly that goes from antiquity (the period of the collapse of the slaveholding relations) has not changed in principle to the present. a comparative analysis of the data values and life orientations year olds who are already studying and those who do not have anything to do with is provided. In order to justify the formation of lifelong learning has been applied to study the educational needs gerontogrup. Is developed perspective a work plan for the successful socialization in the society of pensioners. So, education process is perceived as a necessary part of the education system, the accompanying person continuously over a lifetime. Adult education is now treated as a separate industry that is important for social progress.
Ключові слова: соціалізація
герагогіка
геронтоосвіта
самооцінка
социализация
герагогика
геронтообразование
самооценка
socialization
geragogika
gerontyeducation
self-wort
ISSN: 2079-8334
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/3073
Розташовується у зібраннях:Наукові праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Continuing education of people .pdf265,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.